Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Hyvä vai hätävara?

6/09/2010

Hyvä vai hätävara?

Palasinkin vielä nopeasti. Sillä mulla on sovituksessa yhdet hennesin peruskengät. Ne istuu kivasti jalkaan ja voisivat paikata aukon mun perus vaaleiden kenkiä kolosta. Eivät ole mitkään maata mullistavat ja siksi mietinkin pitäisikö tässä kohtaa säästää parempien toivossa vai ottaa kaappii kivat "varakengät", jotka kylläkin pääsisivät käyttöön jo viikonlopun juhlissa? Kengät siis H&M:ltä ja hinta 29,90e:
Väri täsmää, matsku täsmää, takaremmi  pieni miinus ja jos nämä otan lupaan ettei kiilakorkoja tule mun kaappiin enää yhtään paria! Nyt tuli stoppi:D Mutta niin mulla on tiedossa heinäkuussa 2 reissua:) Toinen pitempi Etelä-Ruotsin reissu ja toinen turistiopas reissu Tallinnaan siskon espanjalaisille kavereille:D Sieltä voi löytyä kivoja juttuja joten olisi ehkä aika jäädyttää Visa! Mitäs mieltä olette?
Pikku jutulle Visa antoi kuitenkin periksi, sillä kotiutin yhden niistä 4,95 kampanja topeista. Piti ottaa perus musta tai valkoinen, toisin kävi.

Alla päivän asu toisessa postauksessa:)
xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

5 kommenttia:

9/6/10 21:33 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Moikka :) Mulla on samat kengät, mutta mustana. Tosi kivat ja hyvät jalassa, tilasin ne H&M:än netistä ja olivat alennuksessa n. 9,95€ :)

 
9/6/10 22:51 , Blogger sara kirjoitti...

Ostin ite tollaset kengät ja oon ollu tyytyväinen :)

 
10/6/10 12:20 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tällä hetkellä h&m nettikaupassa 19,95 hanki sieltä! :)

 
10/6/10 21:53 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, joo niitä näkyy olevan alessa, joten kiikutan nuo normaalihintaiset kyllä takaisin!

sara, :) hyviltä ne tuntuu mutta taitavat lähteä takaisin kun kerran niitä saa alestakin!

Anonyymi, voisihan sitä,mutta postikulujen kanssa tulee kyllä sama hinta melkeimpä...

 
11/6/10 16:54 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

oletko espanjalainen?

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu