Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Ostokset osa 2.

8/13/2010

Ostokset osa 2.

Kuuden kenkäparin lisäksi mun kaapista löytyy myös nämä nyt:

1. Iso vaalea laukku kouluun, tää oli jostain espanjalaisesta laukkuliikkeestä
2. Uudet "aviator" lasit vanhojen naarmuuntuneiden tilalle ja iso statement kaulakoru katukaupasta
3. Iso kaulaaukkoinen t-paita ja löysä cropattu toppi Zara outletistä
´
4. Pilkullinen jumpsuit Zaran outletistä
5.Silkkijakku Sferasta
6. Neule Sferasta
7.  Vaalean ruskea rutattu tekonahkatakki Zaran outletistä (vihdoin toinen mun mustan rakkauden rinnalle!)
8. Unelman ohut monikerroksinen mekko jostain espanjalaisesta vaateliikkeestä
9. Helmillä koristeltu virkattu toppi jostain kiinakaupasta 3 eurolla, en vaan voinu vastustaa:D
10. Kapeat kollarihousut Hennesiltä (kuva hyvin epämääräinen mut mun nipsuhenkarit on hävinny)
Kaikki muut oli alelapuilla varustettu paitsi nahkatakki ja kollarit. Itse oon aikas tyytyväinen ostoksiini, vaikka esim. nahkashortseja jäinkin kaipaamaan :) Syksyn/talven takkeja siellä ei vielä ollut myynnissä ja ne on tänän talvena hankintalistalla sillä viime talven vedin vanhoilla! Palailen muutenkin mun syksyn suunnitelmiin laajemassa postauksessa:) Nyt unille!

Mitäs tykkäsitte löydöistä?

xoxo
Casey

Tunnisteet:

5 kommenttia:

14/8/10 11:50 , Blogger M kirjoitti...

jumpsuit ja nahkatakki kivoimmat löydöt!:)

 
14/8/10 14:27 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Eikä! Toi nahkatakki! Olin viime viikolla Barcelonassa ja Leftiesiltä bongasin samaisen takin ja kotiutin sen saman tien :D se on aivan ihana! :D

 
14/8/10 14:34 , Blogger Casey kirjoitti...

E-rika, :) mua harmitti kun ei ekalla kerralla löytynyt kokoa mutta toinen kerta ks. kauppaan palkittiin!

 
19/8/10 18:20 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Muistatko yhtään mistä tuo valkonen laukku on? Oon lähössä ens viikolla Espanjaan ja kovasti kaipailisin vastaavanlaista. :)

 
19/8/10 18:28 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, tarkoitatko tuota beigeä? kaupan nimeä en valitettavasti muista. Se oli Plaza Mayorilla oleva laukkuliike:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu