Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

You wanna see lady in red?

9/20/2010

You wanna see lady in red?

Noniin ottakaapas sitten ihan rauhallisesti. Mä oon päättänyt räväyttää pahemman kerran ja vetää viikonloppuna päälleni väriä, oikein kirkkaan punaista, jonka olen haukkunut maanrakoon viime vuodet. Mulla ei ollut minkäännäköistä käsitystä että mekko tulisi näyttämään tältä, oli nimittäin hiukan eri visiot alussa :D Kuten kaikki edellisetkin tekeleet nimeän ne ihan omaksi ilokseni jollain nimellä. Saanko esitellä The "Valentine"-dress:
Vetskarihan tosin vielä puuttuu ja vuorin helma ompelematta, mutta muuten ollaan valmiita lauantain juhliin (voitteko kuvitella jo maanantaina?). Puna löytyi tänään hennesin alekorista ja nappasin sieltä myös kivan rusehtavan sävyn!
Mekon "puska" (naurua) osiota täytyy vielä vähän pensastyylisesti saksilla muotoilla. En siis tule huolittelemaan kangasta, rakastan rikkinäisiä reunoja <3
Oukhei, any comments?
xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

30 kommenttia:

21/9/10 00:03 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ihana mekko! sopii varmasti täydellisesti tohon huulipunaan. löysin sun blogisi vasta vähän aikaa sitten mutta siitä on tullut jo yksi lemppareista. opiskelemasi ala kiinnostaa myös hyyyyvin paljon lukion toisella olevaa tyttöä jonka tulevaisuuden ammatti on vielä hämärän peitossa... joten kiitos mahtavasta blogista! :)

-M

 
21/9/10 00:19 , Blogger Hedya kirjoitti...

Ei muutakuin että vau! Voisitko lähettää osan ompelutaidoistasi minulle ? (: aivan mahtava mekko!

 
21/9/10 01:10 , Blogger Maia kirjoitti...

Siiiiiiis aivan järkyttävän hieno! En käsitä miten joku voi olla noin hyvä ompelemaan :D

 
21/9/10 02:16 , Blogger Maria kirjoitti...

ihana! ja tuo kirkkaanpunanen on tohon malliin jotenki vaan just hyvä väri :)

 
21/9/10 05:13 , Blogger Milja kirjoitti...

Mä en vaan voi käsittää, että miten kukaan voi olla noin taitava :D Toi on taas kerran aivan mieletön!

 
21/9/10 06:36 , Blogger Casey kirjoitti...

M, kiitti:)! Meidän alasta järjestetään mun mielestä nyt useammin info-tilaisuuksia yms niin käy ihmeessä semmoisessa kun valinta tulee ajankohtaiseksi!

Hedya, :D tulossa on! kiitos <3

Maia, :) voi että, kiitos<3

MARIA, kiitti:)! mua vähän jännittää kyllä tää väri:D

Milja, :) ihana, kiitos <3

 
21/9/10 07:20 , Blogger Jonna kirjoitti...

Ei vitsit, miten nätti mekko! Ihana! Oivoi, omistaispa ompelukoneen ja motivaatiota kokeilla juttuja :)

 
21/9/10 08:33 , Blogger Janni kirjoitti...

Ihan täydellisen näköinen ainakin henkarissa ja varmaan päälläkin! :) Oon kyl kade noista sun mielettömistä ompelu-skillseistä! Mullaki on ollu nyt lähiaikoina hirvee hinku kaikkeen punaseen, mutta vaatekaapista ei löydy oikeastaan ollenkaan kyseistä väriä, koska oon aina jostain syystä vihannut sitä!

 
21/9/10 09:10 , Blogger Ansku kirjoitti...

Tosi kiva punaseks mekoks! :D Eimutta oikeesti, kelpais :)

 
21/9/10 09:14 , Anonymous ama kirjoitti...

kannattaisko mennä seuraavaan muodinhuipulle ohjelmaan ? NO KANNATTAIS! voin antaa osotteen mihi lähetät aina nuo mekot ku kyllästyt 8)))

 
21/9/10 09:47 , Anonymous Milla kirjoitti...

upea!! tee noita monta ja laita myyntiin, here's one buyer:D <3

 
21/9/10 10:13 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

aa ihana mekko<:

ja pakko sanoa, oot aivan upean näköinen noissa tallinnan kuvissa!
onko sulla hiustenpidennökset, vai ootko vaan jaksanut olla kärsivällinen ja kasvattaa noin hyvän mittaiset hiukset ?

 
21/9/10 10:29 , Blogger Eveliina kirjoitti...

Mitämitämitä osaako jokuOIKEASTI tehdä noin hienoa jälkeä ITSE! Tee mulle samanlainen, aivan ihana. ;)

 
21/9/10 11:16 , Anonymous jenn1fer kirjoitti...

VOI VITSIT! aivan ihana mekko. Olen itse jo parisen vuotta etsinyt tuon sävyistä punaista mekkoa oikeanlaisena, ja en ole löytänyt. Tuo tekemäsi on erittäin kaunis kelpaisi minullekkin:)! Ehkä pitää itse alkaa ompelemaan ja yrittää väsätä juuri oikeanlainen "täydellinen" punainen mekko :)!
p.s. aivan loistava!!

 
21/9/10 11:39 , Blogger maaya kirjoitti...

Upea mekko, laittaisin itsekin mielelläni päälle tuon kaltasen luomuksen :)

Punanen väri epäilemättä sopii sulle hyvin, varsinkin kun oot melko ruskettunut niin se luo kivaa kontrastia ihon kanssa. En malta odottaa näkeväni tuota sun päällä!

 
21/9/10 11:46 , Blogger Casey kirjoitti...

Jonna, kiitti:) oma kone(et) on kyllä se paras juttu, ei sitä jaksais koululla ommellakkaan.

Janni, voi kiitos:) toivotaan et se näyttää viel hyvältä kun sulloudun siihen lauantaina:D mä oon kans vihannu punasta väriä koko sydämestäni mut nyt se näyttää kaiken mustavalkoharmaan keskellä kummallisen piristävältä pieninä määrinä:)

AnsQ, :D mua jännittää mitä tutut ajattelee lauantaina. Luulee varmaan että oon seonnu sillä ne tietää mun suhteen väreihin.Mutta kiitos!

ama, :D haha, no jos nyt ei ihan. kiitos <3

Milla, sarjatuotantoon vaan heti kun saan jonkun ompelijan palkkattua mulle. Rakastan suunnitella noita mut rehellisesti sanoen en jaksa ommella miljoonaa kappaletta:D niin ja kiitos:)


Anonyymi, tuplakiitos:) ei oo mitään pidennyksiä, ihan omaa tukkaa kaikki. Leikkasin vasta vajaa kymmensenttiä pois kesän kuivia latvoja:)

Eveliina, :)kiitos ihana <3

jenn1fer, :)se on kyllä totta että kun itse tekee niin saa juuri mitä haluaa. Mä en edes vaivaudu enää etsimään mekkoja kaupasta kun ne ei kelpaa mulle:D hah.kiitos paljon <3

 
21/9/10 11:50 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihastuin! <3 Mite osasitkaan toteuttaa mun unelmien pikkumekon, olispa ittelläki nykyään aikaa ommella :)

 
21/9/10 14:19 , Blogger Milla kirjoitti...

toi mekko on ihan täydellinen ! :P

 
21/9/10 14:48 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

oot ihan älyttömän taitava:) en itekkään tykkää pahemmin punasesta, mutta ton kyllä laittaisin päälleni koska vaan:D

 
21/9/10 14:59 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Upea mekko ! voikun itekkin osaisin ommella noin hyvin... :D

 
21/9/10 15:17 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Aivan täydellinen mekko ja aivan täydellinen väri! Sopii sulle varmasti tosi hyvin. Mulle tuli tuosta heti mieleen kaikki Marchesan ihanat luomukset :)

-Hanna

 
21/9/10 15:46 , Anonymous neiti kirjoitti...

Ihana mekko ja tykkään hirveesti tosta puskasta :)) !!

 
21/9/10 15:48 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Vau, mikä mekko! Mä haluun ton ittelleni :D Oot kyllä todella taitava :o

 
21/9/10 15:50 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tuo mekko on aivan mieletön! kaikki sun ompelemat jutut on tosi hienoja(: osaispa itekkin..

 
21/9/10 16:07 , Blogger inni kirjoitti...

Olis kiva saada kaikki sun tekemät mekot (ja muitakin vaatteita jos on) postaukseksi tai edes osa? Tietenkin voi olla vaikeaa saada siskoilles tekemiäsi mekkoja kuviin, mutta vaikka ne mitä itteltäs helposti löytyy :)

 
21/9/10 16:24 , Blogger Laurajuliaaaaa kirjoitti...

söpö mekko;)

 
21/9/10 18:45 , Anonymous llau kirjoitti...

Oot kyllä taitava tyttö! Aivan ihana mekko :)

 
21/9/10 19:11 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Yksi sana: IHANA<3

 
21/9/10 19:15 , Blogger janina kirjoitti...

Toi mekko on tosi upea, itse laittaisin ton vaikka omiin ylppärijuhliin kevyesti! :) Ja tykkään kovasti blogistasi ja muistakin ompelemistasi mekoista, jatka samaan malliin ;)

 
22/9/10 23:13 , Blogger rrebekkababy kirjoitti...

WOW. ei muuta :')

saanko ottaa suhun yhteyttä jos joskus tarviin jonku upeen mekon? :D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu