Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Beautiful Blogger Award

10/14/2010

Beautiful Blogger Award

En ainakaan ollut unohtanut, että sain tällaisen blogipalkinnon kullanmuru-blogin pitäjältä.  Kiitos näin pikkaisen myöhässä!


Tehtävänä on listata siis 7 asiaa itsestä ja sitten luovuttaa palkinto seitsemälle muulle blogaajalle.

1. Jos pikkasen lainataan neljän tähden illallista niin olen kulinarsisti eli rakastan itse tekemiäni ruokia. Tiedän monia, jotka tekevät hyvää ruokaa, mutta mieluiten syön aina oma tekemiäni. Melko itserakasta vai mitä?

2. Minulla on tapana tarkkailla kaupan kassa jonossa edessä tai takana olevan ostoksia ja tehdä johtopäätöksiä henkilön elämästä ja kommentoida niitä itsekseni. Luojan kiitos en ole kaupan kassalla töissä.

3. Olen suorittaja, en kestä jos olen päivänkin vain tuhlannut saamatta mitään järkevää/näkyvää aikaiseksi.

4. Kun menen nukkumaan, puen hirveän kerroksen vaatteita päälle. Talvisaikaan ainakin nämä: alushousut, toppi, pitkät housut yleensä trikoot, pitkähihanen/fleece ja jalassa lämpösukat/töppöset. Ja tosiaan meillä ei siis ole kuuma vaan mulla on vaan lievä pakko mielle kerrospukeutua.

5. Olen pienenä ihan kaamea lapsi. Olin suurimman osan aikaa valjaissa (köytettynä esim. pöydän jalkaa), koska muuten olisin kiivennyt ja tehnyt tuhoja. Ihan muutaman vaan mainitakseni: Olen kiivennyt katoille ja puihin, olen pudonnut saunan kiukaalle, olen laittanut pään taikinakoneeseen ja menettänyt puolet hiuksista, olen kiivennyt kaappikelloon, olen hypännyt korkeiden rappusten päästä luullen että osaan lentää jne.

6.  Jos olin ylivilkas niin olin myös vekkuli lapsi. Yksi katalimmista teoista on varmaan monestikin toistunut "huijaus", jossa ehdotin pikkusiskoani jakamaan kanssani kaikki rahat tasan. Siskolla oli säästössä sanotaan 25 markkaa ja minulla 4, mutta sain hänet aina uskomaan että olisi hienoa jakaa ne kaikki tasan, että molemmille jää yhtä paljon! Nerokasta :DD

7. Tää mun on vaan pakko kertoa,vaikka tässä ei ole mitään päätä eikä häntää.Niin kauan kuin muistan olen aina juossut kotiin julkisen kulkuvälineen pysäkiltä ja vilkuillut sivuille ettei kukaan näe hölmön näköistä hölkkäilyäni.

Seitsemän umpimähkäistä asiaa mun päästä ja suurimmassa osassa ei mitään järkeä, mutta kunhan laittelin asioita, joita ette ehkä minusta tiedä :)

Palkintohan piti sitten laittaa eteenpäin eli seuraaville blogeille:






Pari ensimmäistä muille kotkalaislähtöisille tytöille, kolmas luokkakaverille joka tekee niin upeaa maalausjälkeä:) ja kaksi viimeistä blogeille, jotka muistuttavat minua siitä miten ihana on asua ulkomailla ja miten haluan vielä muuttaa sinne!

P.S. Nyt on blogi ollut parin päivän jäähyllä, sillä sain yllätys työkeikan tähän ja olen ollut paripäivää opettajan sijaisena. Huomenna paluu mun normaali arkeen ja Helsinkiin!

xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

7 kommenttia:

14/10/10 19:29 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Se Hilary Coocies (vai mikä nyt olikaa) resepti on aivan mahtava! Vähä aikaa sitte koitin sitä reseptiä ja nyt on jo uunissa tulossa uus satsi :) Se resepti tuli mun luo kyllä jäädäkseen :)

 
14/10/10 20:23 , Blogger tamsin kirjoitti...

kohta 6. mun isoveli jallitti mua penskana just tollee aina. :----D mut eisillee, oon myöhemmällä iällä vaatinu kaikki rahat takasin kolminkertasina. "anna sun rahat mulle tai kerron iskälle" -taktiikalla.

 
14/10/10 20:49 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Opettajan sijaisena`? ootko ollu ihan koulus opettajana? (: saanko kysyy et miks juokset pysäkeiltä aina kotii? Pelottaako et joku seuraa? onko sse vaan tapa? Vai mitä ;D Hassua :D

 
14/10/10 23:50 , Blogger Janni kirjoitti...

Heyy kiitos tästä :) Pitääkin toteuttaa joku päivä! Tuli mieleen tosta seiska -kohdasta, että mä juoksen kans aina milloin missäkin. Välillä saatan just vaikka juosta jossain korkkareissa Pasaatin läpi, jos oon myöhässä töistä tms. Välillä vaan huvittaa itseä, kun miettii, että porukka saattaa vähän ihmetellä :D Harvemmin sitä tulee nähtyä ihmisiä juoksemassa muualla kuin lenkillä ja urheiluvaatteissa!

 
15/10/10 10:00 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, mäki tein niitä taas yks päivä! Ne on kyl mahtavia:) Samasta taikinasta teen ben&jerrysin cookie dough kopiota. Jätä vain nostatusaineet pois ja taikina pakastusrasiassa pakkaseen. Siitä vaan sitten palasia jätskin sekaan <3

HarMonica, :D hah. mun sisko ei ole vielä älynnyt vaatia mitään korvauksia ja toivottavasti se ei lue tätä nyt!

Anonyymi, joo olin ylä-asteella sijaisopettajana pari päivää :) ja en tiedä miksi juoksen. Pienenä juoksin koska en tykännyt pimeästä ja pelotti. Mutta nykyään kai ärsyttää hidastella se matka kun voi juosta ja päästä nopeammin kotiin:DD

Janni, eipä mittään:) mä en edes halua tietää miten hölmöltä näytän korkkareissa ja laukut heiluen, sillä aika useasti tulee naurettua muille vastaaville kaupungilla:D

 
15/10/10 14:44 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hahha noi oli just hauskoja! Ja kiva kuulla etten oo ainoo joka pukee kauheen kasan vaatteita päälle nukkumaan mennessä ;D

 
16/10/10 17:01 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tein muuten ihan törkeen hyvää savulohipastaa sillä ohjeella, jonka kerran laitoit tänne! Nam. <3 Kirjoittelehan joskus lisääkin niitä ruokaohjeita (oon täältäkin niitä keräillyt aina huomatessani), tai mua ainaki kiinnostais. :)
-Maria

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu