Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

LEO OI LEO

10/11/2010

LEO OI LEO

Helou, vaikkakin mulla alkoi  nyt syysloma virallisesti, niin suuntaan silti tänään pikaisesti helsinkiin asioille. Eilinen päivä oli toimintaa täynnä; korista, sushin valmistusta ja synttärikahveja. Kameraa en jaksanut raahailla mukana vaan nautin perheen ja sukulaisten seurasta täysillä :) Kuvia siis ei ole mutta yks todella ammattimainen :D kollaasi kyllä. Pitkään olen yrittän metsästää kapeaa leo-vyötä. Tuo Urbanin oma on turhan tyyris mielestäni ja gina tricotille on tulossa oma vasta myöhemmin. Taidankin siis käydä luottokirpparit tällä viikolla läpi jos jostain tärppäisi :)!

En kyllä tiedä yhdistäisinkö sitä leo-laukkuun, mutta sekin olisi kivä lisä vaatekomeroon. Nyt äkkiä päälle, mun kyyti saapuu kohta:) Palataan myöhemmin.

Hauskaa viikkoa kaikille :) !

xoxo
Casey

Tunnisteet: , ,

7 kommenttia:

11/10/10 10:22 , Blogger Irina kirjoitti...

tollanen leo-vyö ois super kiva:b pitääki metsästää

 
11/10/10 11:38 , Blogger Ansku kirjoitti...

En kyllä yhdistäis kahta noin "Lähekkäin" olevaa leoa, mutta esim leokengät ja panta/vyö vois olla erittäin ok. :D

Ginalla on se leokuvioitu "läppäri-kotelo" joka toimii clucthina :D
Ainakin Aurora käytti sitä niin yhdessa postauksessaan ;>

 
11/10/10 15:22 , Blogger all my feelings kirjoitti...

mulla on h&m :n ohut leovyö ja aattelin sen viedä kirppikselle ku käynyt jo pieneksi:(

 
11/10/10 23:30 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mitkä on sun luottokirpparit? :)

 
12/10/10 15:46 , Blogger Minä vaan kirjoitti...

Moi! Löysin äskettäin sun blogisi, ja mainitset opiskelevasi vestonomiksi, ala on alkanut kiinnostaa myös minua ja haluaisinkin kysyä sinulta, että millaista sitä on opiskella ja mihin koulutus painottuu eniten? Itse olen myös hyvin kiinnostunut muodista ja suunnittelusta, mutta en ole alaa opiskellut..

 
12/10/10 17:00 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, Kotkassa käyn melkein kaikki mahdolliset läpi ja helsingissä käyn Vallilan lähikirppiksillä :)

Lady Laetitia, 2 ekaa vuotta opiskellaan sekä suunnittelua että kaavoitusta ja alan markkinointia. 2 vikaa vuotta on periaatteessa valinnaisia ja voit valita kolmesta mainitusta osa-alueesta ihan vapaasti mitä tykkää. Itse ainakin tuntuu että suunnittelu on meillä aika kovan panostuksen takana ja sitä itse "luen" eniten :) Toivottavasti auttoi nämä tiedot,laita lisää kysymyksiä jos siltä tuntuu!

 
12/10/10 17:14 , Blogger Minä vaan kirjoitti...

Kiitos vastauksesta:) Suunnittelu kiinnostaa myös minua, muttei vaatteiden tekeminen. Mä olen juuri valmistumassa liiketaloudesta ja mietin lisäopintoja vielä. Katsoin myös netistä, että tuonne on aika vaikea päästä, joten en osaa sanoa olisiko minulla edes mahdollisuuksia. Hieno tuo punainen takki muuten myös :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu