Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Welcome to my kitchen!

1/22/2011

Welcome to my kitchen!

Ärrr. tänään ollut niin jäätävä päivä, että huh huh. Ei siis ilman puolesta, vaan mä oon kolunnut pitkin vantaan/helsingin teitä mun vetolaukku perässä + miljoona kiloo olalla koululaukussa. Ja pyöriiköhän ne vetolaukun pyörät tuolla mössössä, no ei, onneksi mulla on isot hauikset. Kiersin tikkurilasta oulunkylän kautta keskustaan kamppii ja bussilla kotkaan, jossa kaikilla tuntui olevan muuta  parempaa tekemistä, kuin hakea minut pysäkilta. Luulin joutuvani kävelemään vielä ne 8 kilsaa kotiin, mutta onneksi kaveri tuli hakemaan! Noh sain haettu uuteen mallistoon tulevat materiaalit ja muutenkin hoidettua kaikki hommat viikonlopuksi, joten pitää olla tyytyväinen. Heitän tän romaanin lopuksi vähän vanhoja ja ei niin vanhoja ruokakuvia, joita on unohtunut julkaista täällä :)
Teemun synttäri Suklaa Fondant
Vähän tacoja (ekaa kertaa elämässä!:D)
Crepes banaanin, kunnon vaniljajäätelön ja siirapin kera
ja sushia of course
Nää kuvat puhuu kyllä niin mun viime viikkojen, itse asiassa joulusta jääneen, ruokavalion puolesta. Taitaa tulla stoppi tähän just nyt, jotta päästään aloittamaan se ikuisuustavoite kesäkuntoon 2011 samantien!! Who's with me?

Jos joku ei halua lähteä mukaan, vaan haluaa reseptejä niin kyselkää. Kaivelen ne jostain :)

xoxo
Casey

Tunnisteet:

7 kommenttia:

22/1/11 10:09 , Blogger Jenna kirjoitti...

Nami, niin hyvännäköistä!

 
22/1/11 10:56 , Blogger yamina beyondURclothes kirjoitti...

everything looks so yummy !!! jealous
p.s: try to write in english, i would love to understand what u write in your posts, thx. :)

xx, yamina.
http://beyondurclothes.blogspot.com/

 
23/1/11 12:46 , Anonymous Aurora kirjoitti...

Hei olisi kiva jos jaksaisit laittaa tuon Suklaa Fondatin ohjeen tänne. Itse olen kyllä matkalla kesäkuntoon, mutta ajattelin, että muita perheenjäseniä voisi vähän hemmotella :)

 
23/1/11 12:56 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

saiskos tohon crepes banaaniin ohjetta :)?

 
23/1/11 14:18 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

lol,oot niin naurettava,muka sinä anorektikko kesäkuntoon..justjust..

 
23/1/11 18:35 , Blogger Casey kirjoitti...

Jenna, :P kiitti!

yamina beyondURclothes, thank you:) i would love to write in english too if i had more time.but i promise that at least ill try it!

Aurora, joo laittelen tuota pikaa, kun palaan kotkasta pääkaupunkiseudulle:)

Anonyymi,tulossa sekin:)

Anonyymi, lol mä en tiedä kuinka reilua on haukkua ketään anorektikoksi, jos ei tunne ihmistä. Mun kohdalla kesäkunto ei tarkoita ääretöntä laihuttamista, vaan kiinteyttämistä ja lisää lihaksia.

 
23/1/11 21:18 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Moikka! Mä täällä himoitsen tota sushia, mutta sellainen kysymys, että mistä oot löytänyt noi merileväjutskat noihin makeihin? :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu