Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

MAMA I LOVE YOU

5/09/2011

MAMA I LOVE YOU

Pienten teknisten ongelmien takia sain vasta nyt äitienpäivän kuvia tänne. Päivä oli suhteellisen täydellinen; Tarjoiltiin äitille aamukahvit ulos 8 aikaan (jolloin tarkeni jo topissa ja shortseissa), syötiin pitkä aamupala, nautittiin auringosta, juostiin siskon kanssa lenkki, käytiin koko perheen voimin moikkaamassa pikkusiskoa töissä kiskalla, syötiin kesän ekat irtojätskit, pukeuduttiin värikkäästi, heivattiin sukkahousut, naureskeltiin kalpeille säärille, grillattiin mahtavaa ruokaa, syötiin takapihalla ja nautittiin lopuksi mun tekemään mansikka-lime-juustokakkua!
Päivän päätteeksi tulin viimeisellä junalla tikkurilaan ja nautin tänään vapaapäivästä parvekkeella. Nyt jotain syötävää ja lenkille! Ahh mä vaan rakastan kesää <3

xoxo
Casey

 

Tunnisteet: , , , , ,

4 kommenttia:

9/5/11 19:30 , Blogger Tanja kirjoitti...

Ihanan näköisiä herkkuja! Olisipa täälläkin jo niin lämmin, että voisi parvekkeelle istua herkuttelemaan!

 
10/5/11 00:45 , Anonymous Nina kirjoitti...

Ihana äitienpäivä! Mä oon nyt niin kaukana äitistä, että piti tyytyä vain puhelinsoittoon :(

Keltainen mekko on ihana sun päällä :) Mistä sun siskon toppi on?? Näyttää sellaselta, jota oon vähän etsiskellyt..

 
10/5/11 09:36 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hei, pitäiskö sun laittaa tosta kakusta ohje tänne? olisi kiva tehdä yhtiin valmistujaisiin!

 
10/5/11 11:36 , Blogger Lope kirjoitti...

juustokakun ohjetta kehiin :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu