Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

YKSITOISTA KESÄÄ MÄ TÄTÄ HIMOITSIN!

5/15/2011

YKSITOISTA KESÄÄ MÄ TÄTÄ HIMOITSIN!

KYLLLLLÄ SE VAAN KANNATTI EILEN!!! SYDÄN SYKKI JO SILLOIN SINIVALKOSTA VERTA JA SYKKII NYT ENTISTÄ KOVEMPAA!!! 6-1!!!! TÄÄ OLI SELLANEN ISKU ETTEI VOI MUUTA SANO KU VOU U VOU U VOOOOUUUUOUU U!
JA EIKUN TOISELLE PUOLELLE JOKEEE
 
 ILLAN KRUUNAA LEIJONATUKKA
 ME KIIVETTII JO SEINILLLE EILEN
TÄNÄÄN NAAPURIT KIIPEILEE SEINILLE JA TULEE KOHTI LÄPI ELLEN MINÄ EHDIN ENSIN!!! SUOMIPOIKA JUHLII NYT!!!
xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

7 kommenttia:

16/5/11 00:58 , Blogger Jenna kirjoitti...

Jee, Suomi asu :> Ihan mahtava fiilis kyllä, ei voi muuta sanoa!

 
16/5/11 09:14 , Blogger Ansku kirjoitti...

Hahaa :D Kuin kaikki on ollu juhlimassa sunnuntai-iltana? Tai siis eikö tyypeillä oo töitä vai nukkuuko ne sitten vaan vähemmän tai ei ollenkaan. Mä oon pohtinu tätä kauan :D

 
16/5/11 13:19 , Blogger Kata kirjoitti...

AnsQ:lle ei maailmanmestaruusjuhlat päivää katso! kun kultaa tulee on kaikki muu yhdentekevää!

 
16/5/11 19:37 , Blogger Enni M. kirjoitti...

Hihi arvasin asun! ;D

 
18/5/11 14:03 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

11 kesää? sori mut siitä on 16 vuotta

 
18/5/11 14:16 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

sä oot tosi kaunis!! ihana "leijonatukka" :)

 
18/5/11 19:24 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, sori mun mertaranta sano noin vikoilla minuuteilla eikä se liity 16 välivuoteen mitenkähän. Ei sillä etten ois osan laskee paljo kesiä on vuodesta -95 :))

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu