Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

TWO THINGS

5/16/2011

TWO THINGS

1. Ajattelin, että olisin tänään kuvaillut mun kaikki korolliset kengät, mutta väsymys painaa rankan viikonlopun jälkeen. Näitä uutukaisia te ette ole vielä missään kuvissa nähneet, joten ne päätin ikuistaa. Hmmm. Shoeholic, SURE!
2. Tänään oli erityisen hyvä päivä julkaista ilta-sanomissa juttu meidän syventävän mallistosuunnittelun kurssista. Meikäläinen poseeraa kultaleijonien kanssa siis samojen kansien välissä! Tosin mun nimihän ei ole Saara Huhta vaikka toimittaja on niin laittanut...moment of fame and glory totally failed.
Kuinka moni on suuntaamassa tänään torille?
Mulla olisi hirveä hinku, mutta olo on ihan rättiväsynyt. Katsotaan, jos nyt saisin itseni koottua, ei nimittäin voi tietää koska seuraava mahdollisuus tulee!

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

9 kommenttia:

16/5/11 20:58 , Blogger Laura kirjoitti...

katoinkin et oliks tos jutus sinä! :)

 
16/5/11 21:12 , Blogger Ansku kirjoitti...

Mä luin tuon jutun ja mietin, että ei perhana mua on huijattu!! SAARA HUHTA! :D Mut siinä lukikin toisessa kohdassa oikea nimi

 
17/5/11 00:20 , Blogger Riikka kirjoitti...

Noi kengät on aika täydelliset!

 
17/5/11 11:16 , Blogger Katja kirjoitti...

voi ei, toimittajat!!! :D

tosi makeet kengät kyllä. taitaa kiilapohjien ansiosta olla aika mukavat jalassakin! :)

 
17/5/11 11:24 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

No eipä oo menny toimittajalla kyllä edes vaatteen sovittelijan nimi oikein, tossa on kyllä kaikki niin väärin kun voi olla. :D

 
17/5/11 14:02 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mistä noi kengät on?? aivan IHANAT! <3

 
17/5/11 18:50 , Blogger Villiina kirjoitti...

Ihanat kengät, mahtavat noi puupohjat. :) Ja lähitkös torille? Itellä on sen verran pitkä matka, etten kyllä jaksanu lähteä enää, mut nyt jälkikäteen kyl harmittaa.

 
17/5/11 20:15 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tää on vähän hassu kysymys ja mua aina naurattaa kun blogien kommenttibokseissa kysytään tällasia, mutta nyt mun on pakko; mihin sä yhdistäisit luonnonvalkosen pitsiliivin? :D Aattelin kysyä sulta kun sä osaat aina yhdistellä vaatteita niin kivasti, ja mulla on ongelma kun se liivi on niin ihana mutta en keksi mitään muuta kun tylsän valkonen toppi+farkkushortsit -kombon.

 
17/5/11 22:48 , Blogger Casey kirjoitti...

laura, :) minähän se siinä!

AnsQ, no samat sanat tuli multa :D mua huijattiin myös! toimittaja ei onneksi tarkistanut nimet kuin neljään kertaa. Sillä ei tainnut olla ihan paras päivä...

Riikka, iih i think so too <3

Katja, on tosi ihanat kävellä :) kiitoksia!

Anonyymi, joo ei sillä ihan lähteny :D sentää metropolia lukee oikein, vaikka sekään ei ole aina niin varmaa. esim. linnanjuhlissa tais mennä pikkasen pieleen rehtorin tullessa sisään...

Anonyymi, hennesiltä:) kiitti!

Villiina, kiitoksia :) olin jo jonkun aikaa etsinyt vastaavia. Jaaa tota mun torille lähtö, heräsin siinä 15 yli seittemän päikkäreiltä :D

Anonyymi, hmm. siitähän saa vaikka mitä komboja :) joku maximekko/hame, farkut, haaremihousut vois olla kivoja riippuen tietty liivin pituudesta. mä voisin yhdistellä sen melkein mihin tahansa.Semmonen hippi/maalaisromantiikka on niin ennalta arvattava, että kokeile vaikka yhdistämistä nahkaan yms. kovempaan/rankempaan matskuun/tyyliin :) ite suosin aina näitä vastakohtia ja ne toimii. Liian paljon tiettyä tyyliä yhdessä saa sen näyttämään jo huonolta i think!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu