Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

oh couldn't resist

8/17/2011

oh couldn't resist

Kaksi viimeistä työviikkoa ovat käynnissä parhaillaan, mutta ne ovatkin vähän erilaiset kaksi viikkoa. Vaihdoin päämyymälästämme Weekend by Max Maraan ja bongasin sieltä heti superkivoja juttuja. Aika monen kompastuskiven yli pääsin hypättyä, mutta tämä ihanaihana vyö oli pakko tuoda kotiin asti. Perus kapea musta nahkavyö rusetti ja ketju-somisteella jää nyt sitten mun viimeiseksi (lupaus) hankinnaksi Max Maralta tällä kertaa. En itseasiassa ole ikinä varmaan ostanut mitään kunnon nahkaista vyötä kaupasta, joten on kyllä pakko olla tyytyväinen tähän panostukseen. Mitäs te tykkäätte?

Nyt lampsin lenkille. Olo on vähän murjottu, kun aamulla olin leukalääkärissä, jossa sain diagnoosiksi kaikennäköiset rahinat, naksumiset, kulumiset, ahtaumat ja muut. Relaxantteja vaan nassukkaan niin eiköhän se siitä! No kyllä mulle muitakin hoitomenetelmiä tulee ja hyvä vaan, pääsen toivottavasti vihdoin eroon kroonisesta päänsärystäni :)

xoxo
Casey

Tunnisteet:

5 kommenttia:

17/8/11 20:45 , Blogger Ansku kirjoitti...

Vyö on ihan mielettömän söpö :>! Ai sullakin on usein pää kipeä? Mä olen alkanut miettimään, että voisikohan se mun pääkipu (joka on tosi yleistä) johtua purukalustosta. En uskalla mennä hammaslääkäriin! :D

 
17/8/11 21:20 , Blogger the petite bradshaw kirjoitti...

cute ;)

 
18/8/11 22:26 , Blogger Casey kirjoitti...

AnsQ, kyllä se näköjään voi :) mulla on nyt ehdoton kielto syödä purkkaa ja oon kyllä huomannu eron, kun normaalisti tuli jauhettua useastikin. Asiaspalvelutyössä se on vaan jotenkin kätevää saada ruoan haju/maku pois nopeesti. Nyt pitää jotain pastilleja imeskellä :D

beth-indahouse, thanks :)

 
18/8/11 23:25 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei paljon tuo kyseinen vyö maksoi:)? oon nyt tajuttoman ihastunut kyseiseen vyöhön ja näin yhdessä ruotsalaisessa blogissa samanlaisen vyö, mutta kullan värisenä. Se vyö oli ostettu monkista, mutta tänään kun piipahdin siellä niin kyseiset vyöt olivat olleet kesällä alennuksessa ja ne ovat kaikki loppuun myytyjä:(... Ainiin ja missä max mara sijaitsee:o, jotenkin ei tule yhtään mieleen..

 
19/8/11 00:28 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, vyöllä on hintaa 65e ja se on myynnissä max maran weekend myymälässä eli fabianinkadulla. Päämyymälä on kluuvikadun ja aleksanterinkadun kulmassa:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu