Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Guess who's back?!

4/04/2010

Guess who's back?!

Helou kaikki!

Täällä taas, lievästi jet laggautuneena, mielettömän raikkaalla bassoäänellä  ja kuoriutuvalla iholla!

Saavuin Suomeen jo eilen, matkatavarat jäi kyllä Pariisiin:D ja jatkoin suoraan Kotkaan porukoiden mukana pääsiäisen viettoon.Matkatavaroiden puutteessa lähdin melko suoraan vaatteissa mitä oli kahden hyvän ystäväni syntymäpäiville, onneksi olin laittanut uudet korkkarit käsimatkatavaroihin, niin oli jotain muuta kuin sandaalit:D! lähes 50 tuntia tuli valvottua putkeen ja missään ei tuntunut, taino olin liikkeellä autolla, mut olin sata varma et promilleraja rikottais.
Palailen tänään myöhemmin varmaan ekalla matkapostauksella, kunhan saan kuviin jotain selkoa. 728 kuvaa räpsitty mun omalla, ja 700 allekirjoitain itse, joten ette saa nauttia mun väkinäisistä poseerauksista juurikaan (muutaku niistä jotka oon jonkun pakottanu ottamaan).Matkalaukkukin saapui jo, joten ostoksia yms ehkä huomenna kun kotiudun Helsinkiin ja saan ne kuvattua.Tiedossa ainakin korkkareita ja kukkasia...

Palaan ihanihan pian

xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

5 kommenttia:

4/4/10 17:02 , Anonymous mursu kirjoitti...

Mukavaa että oot tullu takasin :) oon jo pariin otteeseen blogissas ravannutkin katsomassa, että olisko jo tullut postaus! Nyt taas koko illan päivitän tätä ja odotan matkapostausta! :)
Hauskaa pääsiäisen loppua sulle! :)

 
4/4/10 21:52 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Innolla oottelen ostoksia! :) tee jonkun näkönen matkapostaus? (:
Kiva ku oot takasin, oon ollu ikävissäni :D

t.sohvi

 
4/4/10 23:55 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

pakko kysyä kun minäkin täällä odottelen, että onkohan tänään vielä tulossa matkapostausta vai onks uupumus matkasta saanut sut jo nukkumaan? :) innolla odottelen kesäisiä kuvia!

 
4/4/10 23:59 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, juuri napsahti uusi postaus.Oli työntakana saada jotain selkoa kuviin ja piti tänään tehdä muutakin, mutta huomenna lisää.Nyt peiton alle:)

 
5/4/10 11:11 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei kiva oot tullu takasin! :) joka päivä oon avannu blogis siinä toivossa jos tänne olis ilmestyny ees joku pieni postaus sieltä amerikasta :D Innolla oottelen kun esittelet ostokset!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu