Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

NO HUH HUH

4/22/2010

NO HUH HUH

Siis oon vieläkin ihan sekasin päästäni:D meillä oli tänään työharjoittelussa ns. ostopäivät. Tiesin niistä etukäteen sen verran, että mallikappaleita ja näytteitä myydään halvalla. Monet ovat naureskelleet kuinka siellä tönitään ja rynnitään oikein urakalla. Varsinaisia hintoja en tiennyt,enkä oikein muutakaan menosta. No tänään klo 13.55 astuin sitten jonoon muiden perään, josta pääsi kyseiseen huoneeseen. Ihmisillä oli muovipusseja kädessä ja kuulin kuinka joku huuteli minuutteja. Siinä vaiheessa kun kuului "NYT" tajusin ettei se ollu pelkkää naureskelua. Ihmiset rynnivät suoraan sanottuna mun yli silmät shoppailu himosta kiiluen. Jäin suu auki seisomaan, kykenemättä katsomaan ainoatakaan tavaraa. Rekit pullottivat vaatteita, koreissa oli asusteita kengistä,laukuista,koruista,vöistä aina aurinkolaseihin. Napsin hyvin hitaasti muutaman tavaran kun jo osa lähti NELJÄN SUUREN MUOVIPUSSIN kanssa ulos sovittelemaan. Tavara hävisi silmän räpäyksessä, enkä ehtinyt kissaa sanoa. Myynnissä oli sekä omaa tavaraa, että näytteitä. Hinta taulukon löysin vasta muiden lähdettyä : T-paita 1e, Jakut 4e, Farkut 3e, Asusteet 1e jne. Mitä tohon nyt voi sanoa? Hämmennystä lisäsi se että tajusin vasta lopuksi että kaikki tavarat saa viedä kotiin ja sovitella rauhassa. Niitä joita ei haluta, tuodaan takaisin. Olisin voinut haalia paljon enemmän tavaroita, ihan testailu mielessä:D olla vähän ripeämpi, katsoa tuotteita myös Teemulle ja perheelleni. No mikä parasta, tämä tapahtuu joka kuukausi ja olen harjoittelussa aina heinäkuulle asti:) Minulla on siis vielä aikaa ja ensi kerralla osaan:D Mahdollisuuksia tämänkään päivän suhteen ei ole menetetty,sillä ostamattomat tuotteet palautetaan huomenna/ensiviikolla takaisin ja niitä voi käydä uudelleen vilkaisemassa.Hirveitä selityksiä,mutta tässä ne muutamat mitä sain mukaani otettua, näistäkään en ole varma pidänkö kaikkia:
Teemulle ruutupaita (okei mä voin käyttää jos on pakko:D) ja pipo yht. 4e. Pitää vielä hyväksyttää nää sillä!
Oikeassa valossa aika nudenbeigen väriset rannerenkaat ja vyöhässäkkä (voi olla että menee siskolle tai äitille, tai sitten saan tehdä reippaasti uusia reikiä ja lyhentää sitä) yht.2e
Tekonahkainen pusakkatakki (siskoa ajattelin, mut se näyttää mun päällä ihan kivalta vaikka onkin löysä) 4e
Oikea väri on musta ja vetskarit hopeiset, kuva vähän vääristää.Suurin osa myytävistä oli kokoa 36/38 ja mulle yleensä isoja mut joissakin esim tässä se väljyys ei näytä pahalta!
Nämä joku oli tuonut jo sinne takaisin ja päätin ottaa sovitukseen kun yksi toinenkin harjoittelija otti. Mulla ei paljon farkkuja nähdä ja nää on aika ekstriimvärisetkin mulle.Malli on siis lastenpuolelta hintaan 3e. 
Ne näyttää nopeesti otetuissa kuvissa tältä:

Mitä ootte mieltä,vienkö takaisin vai annanko mahdollisuuden?
Mitäs tykkäsitte muuten? Katsotaan jos huomenna tai ens viikolla teen vielä jämä löytöjä. Eipä ollut kovin kallis kauppa tämä nimittäin (päivän saldo 13e!) :) Ens kerralla oon super valppaana ja ostan jo joululahjatkin sieltä tutuille:Dhaha.

Palailen ehkä vielä illalla, viimeistä huomenna!
xoxo
Casey


Tunnisteet: ,

8 kommenttia:

22/4/10 18:41 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihanat farkut! Todellakin pidät :)

 
22/4/10 19:33 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

minä haluan tuon takin.:) minä ostan, anna rahaa.

 
22/4/10 19:55 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

siis oot seppälässä työharjottelussa? Onko toi tarjouspäivä kaikissa seppälöissä suomessa joka kuukausi? ;o mistä tietää tarkalleen milloin se on ja monelta?

siistiä! PAKKO mennä ens kuussa ;)

 
22/4/10 20:51 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Herranjumala! mitkä nuo tuollaset päivät oikeen on kun vaatteita saa melkeimpä ilmasiks? :o rakastuin tuohon takkiin ja PIPOON!
mäkin haluuuuuuun..

 
22/4/10 21:40 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi,kiitos:)ehkä ne jääkin mulle!

Anonyymi, :D annan annan

Anonyymi, taisin vähän huonosti selventää,olen siis seppälän pääkonttorilla ja siellä kyseinen päivä järjestetään suunnittelijoille yms. työntekijöille.Ei yleisesti seppälän myymälöissä.Olen pahoillani:/

Anonyymi,monella vaateketjulla taitaa olla sama systeemi vanhojen mallikappaleiden suhteen. Sitä vaan alalle ja työharjoitteluun. Pitää ottaa kaikki hyöty irti kun ei tästä palkkaa saa:D

 
24/4/10 19:42 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

aa siis olet pääkonttorilla etkä missään seppälän liikeessä töissä? vähän ihmettelinkin että mikä sai sut valitsemaan seppälän työharjottelupaikakasi :)

 
24/4/10 22:09 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, joo tietenkin pääkonttorilla:) suunnittelijat työskentelee siellä ja olen siellä assistenttina! Erittäin antoisa harjoittelu ollut tähän mennessä:)

 
28/4/10 21:46 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

no mäkin ihmettelin et miks johonki seppälään menisit työharjotteluun :D multa on menny ihan ohi toi et oisit pääkonttorilla.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu