Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Granmom's treasure

5/08/2010

Granmom's treasure

Lauantai iltaa kaikille:) Täällä Kotkassa ollaan porukoilla, aamupäivä meni helsinki kodinsiivouksessa ja sitten ajeltiin tänne päivällä. Äiti oli käynyt valmiiksi hakemassa aineksia kaupasta, siinä toivossa että joku leipoisi huomiseksi:D Kukakohan sitä sitten leipoi?
Tällaista unelmakakkua lähettii yrittämään, onneksi tää on jostain painonvartioiden lehdestä niin ei ehkä ole niin syntinen miltä näyttää:D hah
Toin äitille kukkiakin :)
Mä oon toi mini ja tällä hetkellä toi mun vierenen typy on ainoastaan iskää lyhyempi. Ikää on se 15vuotta. Ei se jo edesmennyt vaari turhaan sanonu mua suvun kääpiöksi:D
Kesällä siis saadaan tuon pitkänhuiskean tyttösen rippikuva näiden ylioppineiden rinnalle:)
Tykkään muuten tosi paljon kun äiti laittaa näitä seepiakuvia hopea kehyksiin. Lisäksi löytyy mun isovanhempien vanhat hääkuvat yms. Jaksaisipa sitä itsekin panostaa valokuviin ja teettämiseen:)
Tykkään myös meidän pihasta, siihen paistaa koko päivän aurinko, meren rantaa muutama hassu metri. Meillä kun ei helsingissä ole edes parveketta missä grillata :(
Äsken etsittiin äitin kanssa aarteita vaatekaapeista:D Mun mummo oli eläessään varsinainen tyylimummeli, sillä oli aina paljettia, eläinkuosia, kultaa, hopeaa you name it! Varmaan parhaiten puketunut mummo mitä oon nähny:D no okei, sen tukholmassa asuva sisko vetää ehkä vertoja sille:) Nämä mummon huivit paljastu yhdestä korista ja tuoksuukin vieläkin sen hajuvesiltä <3
Mun ei tarvi enää etsiä kesän biitsiasua, se tulee tässä (se on myös mun päivän asu:D):
LOVE IT !! :D Mitäs te tykkäätte?

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , , , , ,

9 kommenttia:

8/5/10 23:33 , Blogger Kata kirjoitti...

Aivan ihania noi kuvat! Varsinkin tykkään perhepotretista, kaikki niin onnellisen ja tyylikkään näköisiä :)

Munkin toinen mummo on just sellanen eläinkuosi ja metallinsävyt-ihminen mikskä sun edesmennyttä isoäitiä kuvasit. Ja erittäin tyylikäs mun makuun. Aina viimesen päälle laitettuna. Musta siinä on myös ihana piirre se, että vaikka vietettäis viikko tai pari mökillä, se laittaa aamulla aina hiukset kiharaksi paplareilla ja sipasee huulille huulipunaa. Olisinpa samanlainen itsekin sitten vanhana :)

 
9/5/10 07:47 , Blogger Casey kirjoitti...

Kata, perhekuvan otto tuntui niin hassulta ja kaikki repeili vuorollaa,mutta näin jälkeenpäin se on aika ihana muisto:)

Ja hah meidän mummot on varmaa ollu jotain tuttuja:Dtääki pisti mökillä myös paplarit päähän ja huulet punaan.Mulle on sanottu pienestä asti että oon suvun "pikku Veera" eli ehkä siis oon sitä mummonakin,toivottavasti:)

 
9/5/10 12:46 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

vooi kuinka pitkä sä oot? :)

 
9/5/10 13:10 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, oon mä just sen 160cm mut meidän suvussa se on tooosi vähän:) seuraavaks lyhyin on 168 ja melkein kaikki reilusti yli 170:)

 
9/5/10 19:45 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tuliks kakusta hyvä? :)

 
9/5/10 21:51 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, nyt täytyy kyllä sanoa että EI :D ehkä huonoin tuollainen juustokakku rakenne pitkään aikaan. Kaipaisi ehdottomasti jämäkkää juustoa seurakseen, muutenkin liivatelehtien sekoittaminen sulatettuun suklaaseen, eikä vaahdotettuihin osiin oli älytöntä, sillä suklaasta tuli sekunnissa puddingia:D en suosittele tätä, hyvän kakun tästä saa kun muuttaa ohjetta aika radikaalisti:)! (Tein tänään äitille uuden jälkiruoan:)!)

 
10/5/10 14:10 , Anonymous Aurora kirjoitti...

Voitko laittaa ton kakun ohjeen tänne? Näyttää tosi hyvältä ja ois kiva kokeilla itekkin! :)

 
10/5/10 18:42 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Voisitko tehdä perhepostauksen?=)

 
10/5/10 22:27 , Blogger Casey kirjoitti...

Aurora, laitetaan:) mun mielestä ohje vaatii fiksailua, mut voin laittaa sen parannusehdoituksen siihen samaan:)

Anonyymi, tulossa on:)

Anonyymi, en julkaissut kommenttiasi,kuten arvelit:) en halua sukunimeä täällä ihan järkevin perustein huudella, mutta oikeaan osuit:)!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu