Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

OK I admit

5/06/2010

OK I admit

NOJOHAN OLI PÄIVÄ. Heräisin siinä kuuden jälkeen ja rynnin jo 7 maissa bussiin. Kotiin palasin pitkäksi venyneen työpäivän jälkeen kello 20.15 ja singahdin kovavauhtiselle lenkille.Tällä hetkellä istun jokseenkin koomassa olkkarin matolla ja yritän puristaa sanoja näppiksillä. Sain sentään 3protomekkoa sovitettua asiakkailla tänään ja kiitos jumala, kaikki olivat tyytyväisiä ja minä itkin onnesta. Pikku sneakkiä asuun, jota ei yksin kertaisesti ollut paremmin aikaa kuvailla:




Inspiraatio aamulla lähti viime viikolla Zarasta napatusta kuvasta:
Mikä siinä onkin että oli trendit mitä tahansa, niin kevään/kesän tullessa minä haluan kaivaa puhtaanvalkoiset hippimekot/paidat/hameet esiin. Tänä keväänä ne saa seurakseen ruskeita asusteita, sekä myös kunnon buutsit. Onko ihanempaa kontrastia olemassakaan? Sille kai perustan oman tyylinikin pitkän päälle:) Tänään buutsit toimivat ulkokäytössä ja sisällä töissä sipsuttelin rakkauswedgeissä! Viikonloppuna saan kyllä luvan etsiä Kotkasta mun valkoisen hippimaxihameen, sille tulee nimittäin käyttöä!

Töiden jälkeen suuntasin siis suoraan keskustaan sovituspuuhiin, mutta ehdin sitä ennen hakea äitille jo eilen ajatellun paketin.Hmm.luulempa että se tykkää tästä :)!
Ja OKEI nyt mun on pakko myöntää että puhuin itseni pussiin. Kehuin Saran ostamia nahkahousuja paripäivää sitten, mutta totesin ettei minusta ole semmosia pitämään. Tänään poikkesin kuitenkin niitä ohimennen katsomaan ja se menikin reittiä sovitus-kassa-kotiin. MUTTA voi olla että saksin nämä puoli-ilmaiset pöksyt shortseiksi.Mulla on nimittäin aika kova nahkashortsijano :)
Loppuun vielä pari täydellisyyttä:

Sataprosenttista silkkiä oleva nude mekko Zarasta. Ainoa suolainen juttu on se yli satasen hinta, mutta ei hätää. Minähän olen päättänyt ommella itselleni nudeasun. Se ei jää tänä kesänä kyllä mun kaapista puuttumaan :)

Ja sitten nämä (tiedän että kuva heiluu mutta mun pikasalakuvaus ei sallinut enempää kuvia). Kuinka hyvin nämä sointuu mun pinttyneeseen printti ja punosmaniaan?
ei ainakaan 149 euroa köyhempänä yhtään hyvin, joten kauppaan jäi ja jää. Nyt ajattelin olla kiltisti ostamatta mitään vähään aikaan. Sitten sitä uskaltaisi ehkä jopa poiketa monkin ja weekdayn avajaisiinkin:)

Erittäin sekavan postauksen jälkeen, hyvää torstaiyötä teille!

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , , ,

6 kommenttia:

7/5/10 07:32 , Anonymous Sara/ Tickle Your Fancy kirjoitti...

jejeee :) noista tulee kyllä törkeen kivat sortsitkin! Ja mä tiedän ton puuterieffektin sitä on liikkeellä. Mutta kuin siistit noi Zaran kengät on äöä?

 
7/5/10 09:30 , Anonymous jemppu kirjoitti...

Hei, voisitko tehdä meikkipostauksen ja kertoa mitä käytät ja miten? Näytät aina niiin mielettömän freesiltä ja luonnollisen kauniilta, että haluan ottaa vinkkejä sinulta!

 
7/5/10 12:05 , Blogger noraa kirjoitti...

Kääk tykkään sun blogistas, koska sä inspiroit mua joka päivä :>

 
7/5/10 13:54 , Blogger Peaches kirjoitti...

Kävin ite kans saran innottama kattoo noit nahkahousuja:P mut ne oli alennettu hintaan 29,90 :O joten päätin viel passaa.. ihana blogi muuten sulla, tooosi inspiroiva! tekis iteki mieli alkaa ompelemaan pitkästä aikaa :)

 
7/5/10 14:55 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

käytätkö jotain itseruskettavaa?:) jos niin olisikoantaa hyviä vinkkejä?

 
7/5/10 17:09 , Blogger Casey kirjoitti...

Sara/ Tickle Your Fancy, toivottavasti tulee,en oo uskaltan viel saksia:D ja noi zaran kengät,ohhoh.ei tarvii paljo muuta ku euroja tilille

jemppu, voisihan mä jotain pientä laittaa:) rehellisesti oon maailman huonoin meikkaaja ja ostan aniharvoin mitää meikkejä.Mut eiköhän siitä jonkunlainen postaus saada aikaiseksi:) ja kiitos vain:)

noraa, :)ihanaa kiitos!

jonda, joo oli ne sen verran kivat ettei kauppaa viitsinyt jättää.Mut 30euroa ois mulle ehkä ollut liikaa housuista joita aion ehkä saksia:D ja kiitos :)!

Anonyymi, joskus tulee laitettua doven päivettävää, se on ihan passeli. Ei varsinaisesti tulee mitään rusketusta, mut ei ole ihan kalkkis olo:) Nyt mulla on tietty floridan rusketus pohjalla.

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu