Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Myyntien saldoa

5/27/2010

Myyntien saldoa

Ensiksikin kiitos kaikille ihanille, jotka tykkäsivät uudesta bannerista. Mä en ollut ihan 100% tyytyväinen mut nyt alan olla kun tekin tykkäätte! Eilen oli siis työharjottelussa taas myynnit, tavaran perässä juostiin hikihatussa ja otettiin kaikki mikä vain käteen saatiin:D Se on niin käsittämätöntä, miten ihmiset voi seota puoli-ilmaisista tavaroista noin totaalisesti?:D haha. Mäkin kannoin kotiin kaks täyttä isoa muovipussia:
Pusseista paljastui niin naisten kuin miestenkin vaatteita, harmikseni vain minimi osa mulle. Suurin osa myytävistä näytteistä yms. on kokoa 36 ja liian iso minulle :(
Jotain kuitenkin olen jo itselleni "varaillut". Ostamattomia tuotteita palautellaan koko ajan joten vielä tämän viikon ja varmaan alkuviikonkin ajan voi tehdä vielä löytöjä. Seuraavia tuotteita en siis vielä ole maksanut, ne on sovituksessa. Kaikista en ole varma jäävätkö ne kotiin.
1. Nämä jäävät, eli 2 paksut "villasukka"legginsit ensi syksyksi, sekä samaa sarjaa pitkät lörö sukat. Mun syksy tulee täyttymään tämmöisistäkin villasukkahousuista, joten olin super onnellinen näistä:)
2. Kaksin kappalein nuden sävyisiä huiveja, niitäkin on jossain vaiheessa kevään kaipailtu kovin ja ovat myös varmasti jäävien pinossa!
3. Harvoista vaatelöydöistä mieluisin, on yllättäen sininen(????) cropattu teeppari. Näyttää ihanalta päällä:)
4. Vaalea swetari takki, jota olen kyllä kaivannut, mutta kuten joskus mainitsin olen super huono ostamaan sporttivaatteita :D Nyt tämä 3 euron takki ei kirpaise yhtään, päin vastoin!
5. Sit mentiinkin ehkä osastolle, tämä vaalea AVATTAVA tunika on kyllä tarpeen, mutta aika iso. Tosin haluankin että se on löysä, mutta "ehkä" pinoon menee vielä:)
6. Valkoinen perusteeppari, istuu hyvin, kaula-aukko kivalla tavalla avara. Laatu vain mietityttää...
 
7. Denim playsuit, turhan leveä resoriosa ärsyttää tässä, muuten aikas kiva kesäasu.
8. Farkkupaitis, reilun kokoinen joka ei haittaa, mutta laatu on jotenkin vähän amatööri:D
9. Tämä hamonen on ilmainen, koska siinä on reikä, joka on korjattavissa kylläkin. Mutta onkohan minusta näihin kirkuviin väreihin ja onkohan tämä enemmän 12 vuotiaan tytön juttu? (ei sinäänsä olen lastenosastolla vakio sovitusmalli:D haha on se hauska kun 158 senttiset vaatteet on telttoja mun päällä)

10. Aurinkolaseja ei koskaan ole liikaa. "Raybanit" varalle sillä mulla on tapana istua päälle tai kadottaa ne (2 menny jo!). Toisena ihanat :D pyöreät lasit. haha:)
11. Nämä eivät ole tällä hetkellä edes ehkä listalla, mutta laitoin silti kuvaa. Jotain kivaa näen tässä lintu- ja kukkaprintti paidoissa.
Mitäs tykkäätte löydöistä? Onko jotain mitä pistetään EI-pinoon tai ehdottomia KYLLÄ-pinoon kuuluvia? Siskolle on luvassa taas enemmän tavaraa kuin laki sallii, mm. superkivoja bikinien yläosia.

Loppuun vielä vähän fiilistelyä lauantain juhlista, ja mun uurastuksen tuloksesta
Kokonaiset mekot kuvaan varmasti lauantaina. 3 kappaletta on tehty kolmelle päivänsankarille teemalla "HÄÄT". Mekoissa on käytetty värinä kullanhohtoisia kankaita ja samoja materiaaleja, jotta kolme hyvin erilaista mallia "sopisivat yhteen:)!
Nyt kun saisi vielä oman mekon kasaa:D ainiin mulla loppu kangas, eikun Eurokankaaseen huomenna kipikipi! Nyt unia:)

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , , , , ,

10 kommenttia:

27/5/10 23:08 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Moi :) oletko työharjoittelussa Seppälässä, kun on Seppälän pussit? itse nimittäin olen töissä Seppälässä :)

 
27/5/10 23:17 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, juu olen siellä pääkonttorilla miesten suunnittelussa:)!

 
27/5/10 23:22 , Blogger Kata kirjoitti...

Printtipaidat, "denim"-paita ja farkkujumpsuitti Kyllä-kasaan ja heti!

 
28/5/10 00:33 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

kuinka pitkä olet? mietin vain, että mahdat olla sitten tosi pieni, jos 158cm on telttoja sinulle :>

 
28/5/10 06:34 , Blogger Casey kirjoitti...

Kata, :D eihän mulla jäänyt enää yhtään EI- pinoon:D katsellaan:)

Anonyymi, oon kyllä just 160cm pitkä, mutta lasten vaatteet on mitotettu (ainakin ne mitä oon joutunu sovittamaan) vähän pyöreämmille niinkun lapset yleensäkin on. Oon sovittanu lähinnä yläosia ja mulla on aika kapea yläkroppa niin siksi. Näytteet on myös ollu väärän kokoisia,sen takia niitä sovitellaan:D en ole mikään mini-ihminen,vähän hassusti kirjoitin tuon:)

 
28/5/10 06:45 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Aijaa, sehän on kiva! :) Minä taas olen myymälässä. Tiedätkö, kun kerta olet siellä voinkin kehua, että Seppälän vaatteet on mennyt todella paljon parempaan suuntaan! :) Hauskoja työpäiviä sinulle. Minusta sait kyllä uuden lukijasi! Todella kaunis tyttö ja kivoja kirjoituksia <3

 
28/5/10 10:02 , Anonymous Eveliina kirjoitti...

no ainakin korostat hirveesti sitä kuinka pieni olet. joka postauksessa alkaa jo kyllästyttämään :/

 
28/5/10 11:30 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tää ei nyt liity sun postaukseen , mutta mulla on ollu hirveen pitkään kuva Seppälän vaatteista et siellä myydään vaa hirveitä kissa printti paitoja (niinkun joskus) , Mut must se liike on ihan kokonaan muuttunut! Kävin eilen pitkästä aikaa seppälässä enkä siis tosiaan muista millon oisin viimeks käyny. Ja yllätyin kun tein I-h-a-n-i-a löytöjä ! Nyt alan käymään siel ehdottomasti useamminkin :)

-iins

 
28/5/10 13:51 , Anonymous Aurora kirjoitti...

Oi kivoja juttuja, siis mistä noita sai ostaa??? :DD

 
28/5/10 17:55 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, :)kiitos! mä oon samaa mieltä että Seppälä on mennyt paljon eteenpäin. Osa syy on varmasti siellä työskentelevät nuorekkaat suunnittelijat, joilla itselläänkin on ihanat tyylit!

Eveliina, :/ höh, en ole tarkoittanut sitä mitenkään korostaa ja kuten edellä kommentoinkin en ole mikään mini-ihminen. Aika tavallisen kokoinen suomalainen nainen:)olen pahoillani jos ärsyttää/ärsytti, jätänkin kokoon liittyvät kommentit tästä edes pois:)

iins-, aivan Seppälä on kovasti muuttunut ja uskon että kehitys jatkuu vielä! Näen aika läheltä tällä hetkellä suunnitelijoiden työtä ja voin luvata että esim. ensi talveksi on luvaksi semmosia juttuja joita minäkin ihan odotan:)!

Aurora, meillä on siellä työharjoittelun puitteissa joka kuukausi myynnit, jossa mallikappaleita yms myydään halpahinnoin:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu