Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Nudeshoes, i need you

5/24/2010

Nudeshoes, i need you

Tää ei oo niitä "Noku mä ihan oikeesti tarvisin tämmöset". Vaan rehellisesti, mulla on yksi pari vaaleita korkkareita, ja ne on kovassa arkikäytössä. Tarvisin kesän juhlia ajatellen vaaleat mieluiten nudet korkkarit, joilla olisi käyttöä myös ehkä arkisemmassakin tilanteessa. Tarvisin ne tietty jo ensi lauantaille mutta se taitaa olla sula mahdottomuus jos netista meinaa tilata. Muutama vaihtoehto tässä:
Vasemman yläkulman sandaalit topshop, muut nelly.com. Nuo yhdet eivät selkeesti ole nudet tai vaaleat, mutta tuo malli on täydellinen. Jos joku tietää mistä saan vaaleat tasakorkopohjaiset sandaalit (mikä niiden oikea nimi on?) niin kertokaa! Näiden hinnat vaihtelee 20-70e välillä, joten säästääkin tässä voisi.
Onko teillä mitään suosikkeja?

xoxo
Casey
p.s.mä mahatauditan kotona :SSS

Tunnisteet: , , , ,

8 kommenttia:

24/5/10 11:03 , Blogger Unknown kirjoitti...

Aaaa ihanat noi vasemmas alakulmassa! Ja kyl noi sen vieressäki olevat kelpais *-*

 
24/5/10 11:14 , Blogger Sandra kirjoitti...

I like the white ones!

 
24/5/10 18:43 , Blogger Iris kirjoitti...

Sä varmaan meinaat korokepohjia/platoja=platformeja? :D

 
24/5/10 19:50 , Blogger Ystävällinen hei kirjoitti...

Itseasiassa jos tilaisit Nellyltä niin saattais vielä ehtiä :) Mulla ainakin ne tulee alle viikossa.

Noi Louboutin kopiot on kivat!

 
24/5/10 21:57 , Blogger Casey kirjoitti...

Iris, mä meinaan et on tavallaan koko matka tasaista platoa:D tiedän mikä plato kyllä on:)

Ystävällinen hei, en taida uskaltaa ottaa riskiä ja tilata siinä toivossa että ne ehtivät. Mutta jotkut noista varmaan kotiin eksyvät :)

 
24/5/10 22:04 , Blogger Iris kirjoitti...

Mun oli pakko hilpasta vielä takaisin infoamaan sua, kun selailin töiden lomassa Spiritin uutta kuvastoa... Sinne on tullut aikas mageita nudeja punos-pohjaisia kenkiä, hinnatkaan ei ollut pahat, tyyliin 19e ja siitä eteenpäin! Sieltähän sä saisit ne heti eikä tarvis bostia postia :D
Ja mä oon muuten aina käsittänyt, että platot voi olla myös 'koko matkan'-platot! Tää oli uutta mulle, et niille on vielä joku toinen nimi... Miten ois tasaset läskärit? :D

ps. Huomasin vasta nyt noi sun piirrokset! Kyllä sä mun mielestä hallitset aika hyvinkin tuon piirtämisen ja etenkin muotokielen :)

 
25/5/10 06:33 , Blogger Casey kirjoitti...

Iris, ai on? kävin kyllä pari päivää sitten mutta ei näkynyt vaaleita kivoja. Mutta punos&nude kuulostaa liiian hyvältä. ja läskärit kuulostaa eri hyvältä myös:D! Kiitos paljon:)! pitänee käydä uudemman kerran tsekkaamassa:)

 
5/7/10 19:10 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

eikö ne oo wedget tommoset :--D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu