Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

New start!

5/02/2010

New start!

Helou, tänään heräsin jo hyvissä ajoin kun Teemu lähti aamulla tenttiin. Päätin poiketa pitkästä aikaa Valtteriin katselemaan menoa. Oli kyllä aikamoista, ahdistuin niin pahasti tönivistä ihmisistä jo vartin jälkeen että lähdin kotiin.
Ootteko huomannu, että puihin on tullut pienenpienet lehden alut, jee kohta on vihreetä!
Hengailin hetken kotona ja päätin lähteä katsomaan uutta Aleksanterinkadun Hennesiä, jonka avajaiset missasin taudin takia. H&M:n vieressä/alapuolella majailivat jo uudet tulokkaatkin, mutta vielä oli ovet avaamatta:)
Teemu tuli mun seuraksi kaupungille ja käytiin pitkästä aikaa syömässä ulkona.
Ulkona oli aamuharmauden jälkee superkirkasta ja sai siristellä oikein kunnolla.
Päällä oli tänään omatekemät shortsit ja pitsitoppi, sekä uudet wedget <3
Uudesta hennesistä bongasin kivat haaremihousut, jotka paikkaavat sopivasti vaaleiden housujen raon mun kaapista. Näitä oli kollariharmaanakin ja ne näyttivät myös superkivoilta. Hintaa muistaakseni 9,95e :)
ja sukkiksia ei koskaa voi olla liikaa
Kirpparilta sain ostettua tämän euron korun, vaikka tuskailinkin ihmismassan seassa.
Luulen että mulla on tulossa tälle aika passeli juhlamekko seuraksi ;)

Mä oon tänään ollu kuin uudesti syntynyt sen taudin jälkeen. Vieläkin on vähän yskää yms, mutta eiköhän tämä ole jo selätetty! Nyt oon tehny kaikki hemmottelut kasvo- ja hiusnaamiosta lähtien ja alan olla valmis uuteen työviikkoon:) Ihanaa sunnuntaipäivää kaikille!

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

6 kommenttia:

2/5/10 18:03 , Blogger bbella kirjoitti...

voii että ku onnistut aina saamaan aikaseksi niin ihania asujaaaa, ihan kateeks käyy : (( :D

 
2/5/10 18:08 , Blogger Casey kirjoitti...

bbella, voi kiitos:)!

 
2/5/10 19:09 , Blogger anma kirjoitti...

Tämä postaus nosti kyllä ärsytyksen huippuunsa! Katsoin noita housuja tänään kaupassa, mutta shoppailulakon vuoksi en raaskinut ostaa! Nyt kaduttaa, sillä lakon loppumisen jälkeen haluan vielä tuollaiset enkä varmasti löydä yhtä edullisia/hienoja. Olen niin ärsyyntynyt ja kateellinen :D. Ei siis kannata mennä vaatekauppaan shoppailulakon aikana.

 
2/5/10 19:13 , Blogger Casey kirjoitti...

PUSSAUSKOPPI, oi ei!! ei koskaan saisi jättää mitään hienoja taakseen,ne harmittaa muuten.Usko pois mulle käyny noin tuhat kertaa:) Kipaise huomenna hakemaan omasi,niitä oli myös toisessa Aleksanterinkadun hennesissä:)!

 
2/5/10 19:48 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Olen nyt tovin seurannut blogiasi, ja täytyy sanoa että ihan uskomattoman upea tyyli sulla! Kauniita asuja, jotka inspiroivat muakin. :)

Selaillessani taannoisia postauksiasi huomasin kodissasi HOME-kyltin ikkunalaudalla (?). Saanko tiedustella mistä moisia kylttejä mahdollisesti voisi hankkia? Ihastuin. :)

 
2/5/10 20:43 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, kiitos paljon:)kiva kuulla! HOME-kirjaimet on ostettu Stockalta ja mun mielestä niitä on siellä myynnissä ihan aina.Niitä kirjaimia löytyy siis ihan A-Ö ja kahdessa koossa ja kolmessa värissä muistaakseni:) Oisko merkki ollut Casa! Hinta n.4e/kirjain :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu