Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Could I ?Should I ?

6/20/2010

Could I ?Should I ?

Basic rule: NO COLORS. En tykkää väreistä, ne on kirkkaita ja ne erottuu. Joskus tykkään kuitenkin kokeilla jotain herkkullisen väristä vaatetta ihan huvikseni. Mun päähän on iskostunu ettei mulle sovi punanen ja että se on saakelin ruma väri:D mutt mitäs tykkäätte tästä hennesin ale mekosta? En siis sitä kotiin asti vienyt, kunhan fiilistelin:
Varsinainen asu näyttikin sitten paljon enemmän minulta, selkeää mustaa&valkoista!
Toppi ilmaiskorista kirppiseltä, housut äiti toi Italiasta toissa kesänä:)

Alla laajempi postaus eilisistä häistä:)
xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

8 kommenttia:

20/6/10 21:31 , Blogger Kata kirjoitti...

Mun kesän pukeutumissäännöt on just päinvastaset: VÄRIÄ, ei mustaa, VÄRIÄ!
Joten voit vaan arvata mun vastauksen. Itsekin hypläilin tuota ja mun mielestä punanen on ihana väri varsinkin ruskeaa ihoa vasten :)

 
20/6/10 22:23 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mä kattelin tota samaa mekkoa viime viikolla mutta en saanu ees sovituskoppiin asti sitä raahattua :) Näyttää musta tosi kivalta sun päällä, ihan turhaan pelkäät värejä ;) Mun mielestä muutenkin monet värit näyttää tosi hyvältä tummien hiusten kanssa ja okei noi nudesävyt kyllä kans. Pitäs varmaan harkita näiden vaaleiden värjäämistä tummiksi :)

 
20/6/10 22:45 , Blogger lintu kirjoitti...

Hahaa mulla on tuo ihan sama iskostuma punaisesta väristä, että se on saakelin ruma väri siis:D Mutta ihan hyvin tuo mekko näyttää sua kyllä pukevan, että ehkä se punanenkin aina välillä toimii:)

 
20/6/10 22:54 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hyvin sopii punainen sulle muuten! ja btw mulla on ollut joskus pienenä tasan samanlainen toppi!! harmi et ei enää oo tallessa :D

-h

 
20/6/10 23:27 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kyllä mä melkein menisin väittämään, että toi punanen mekko sulle sopii :)) Ja asu on ihana!

 
21/6/10 06:25 , Blogger Casey kirjoitti...

Kata, :D niin se varmaan monella menee. Mua jotenkin ahistaa ne, paitsi urheilu/rantakamoissa:)

Anonyymi, niin ne monet toitottaa että mulle sopisi, mutta pitää varmaan itse tuntea olo ensin mukavaksi!

lintu, joo siis punanenhan on vaan joulupukille ja yksinkertaisesti ruma:D hah ehkä mä sit joskus uskallan...

h, :) kiitos! pitää siis vissiin harkita.

Emilia, kiitoskiitos:) Eiköhän tänä kesänä joku värikokeilu sitten tehdä!

 
21/6/10 11:53 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

olisko mahollista että teet postauksen sun meikistä? vaikka siinä ei oliskaa mitää ihmeellistä,mutta silti

 
21/6/10 16:12 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, päivä/yö meikkipostaus on tuloillaan:)!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu