Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Always ponytail!

6/13/2010

Always ponytail!

Noniin muruset, lupasin ja olen luvannut monesti toteuttaa jonkinlaista hiuspostausta. On pyydetty kampauksista, hiusaineista, silkkisuoristuksesta jne. erilaisia juttuja. Päätin pistää kaikki yhteen pakettiin, sillä tämä ei ole mun vahvimpia aloja ja hiukset todellakaan mun lempijuttuja:D Syy siihen on se että 98% prosenttia ajasta tuskailen niiden kanssa ja mun mielestä muiden tukat näyttää aina paremmilta kuin omani. Laitan tähän alkuun kaikki marinat mitä voi laittaa, vaikka tiedän että joku muu tuskailee oman tukkansa kanssa sata kertaa pahemmin kuin minä itse. Omat hiusongelmani ovat tukan erittäin karhea laatu, helposti katkeavat suortuvat, silmissä kuivuvat latva ja stressin aiheuttama oheneminen. Lisäksi toivoisin että mulle sopisi etutukka, mutta ei vaan sovi,höh! Faktana vielä niille jotka eivät tiedä, mun tukka on 100% oma ja en ole koskaa käyttänyt pidennyksiä. Olen harkinnut niitä tuomaan lisää volyymiä, mutta piheys iskee tässäkin! Sen verran täytyy kyllä itseään kehua että silkkisuoristuksen jälkeen oma tukka on satakertaa kivempi kuin sitä ennen :) Aloitetaan siis sillä:

Ennen kesää 2007 mun hiukset näyttivät joka päivä suurinpiirtein tältä tai 100 kertaa pörröisemmältä ja kiharemmalta:
Ei näytä varmaankaan ihan älyttömän karsealta:D mutta joka aamuinen pörröpää ja sekasotku ja itku siitä miten sen saa laitettua oli mulle vähän liikaa. Päätin siis ottaa silkkisuoristuksen Turussa, jossa silloin asuin. Mitään muistikuvaa ei ole mikä oli kampaamon nimi, se oli siinä keskustassa ehkä Erikinkadulla? Hintaa käsittelylle tuli jotain päälle 100 euroa, sehän lasketaan hiusten pituuden mukaan ja omani olivat silloin rielusti nykyisiä lyhyemmät. Itse käsittelystä en ala kummemmin selittämään, sillä en ihan rehellisesti ole mikään asiantuntija. Ideana on kuitenkin jollain aineella avata hiussuomut, iskeä silkkiä hiuksen sisään ja suoristaa kampaamosuoristajalla hiukset pysyvästi suoraksi ja silkkiseksi. Käsittelyä ei suositella niille jotka ovat värjäilleet vaaleita raitoja tai muuten vaalentaneet hiuksiaan. Mulla chi ainakin toimi erittäin hyvin ja lopputulos näytti sitten tältä:
Käsittelyn päälle ostin CHI shampoot ja hoitoaineet, sekä silkkitipat.
Shampoot yms jätin pois purkkien loppumisen jälkeen, johon ainakin minulla meni melkein vuosi, mutta silkkitippoja olen käyttänyt edelleen (paitsi että nyt puteli on tyhjä).

Nykyään ostan todella harvoin mitään aineita, sillä olen saamarin pihi, vaikka ei pitäisi! Tähänkin on tulossa muutos, palaan siihen loppupuolella. Mutta monet tuotteista on saatu lahjaksi jne ja sitten käytän ihan kaupan tuotteita, sillä itse en ainakaan Tigeistä yms ole saanut mahtavia tuloksia.
Tässä on ne tuotteet joita mun päähän isken viikottain:
Hiusten pesuun käytän välillä tuota Tigin settiä, joka lupaa pehmeämmät ja sileämmät hiukset. Liiaksi käytettynä se rasvaa ainakin mun hiukset ja haju on karsea:D Kesäisin tulee käytettyä tuota Sunsilkin sun damages shampoosettiä. Myös Glissin erilaiset shampoot jotka lupaavat pehmeyttä yms ovat mun suosikkeja. Oma hiuslaatu on ehkä niitä karheimpia mitä on olemassa, joten saa olla supersilkistävää ainetta jotta mun omat tuntuu pehmeiltä:)
Luonnollisesti saan sitten vähän väliä olla tekemässä tehohoitoja, jotta pehmeys säilyisi. Tällä hetkellä mulla on Schwarzkopfin värin kestoa parantava ja Loreal elvitalin silkkisyyttä korostava hunaja hässäkkä käytössä. Yritys on että kerran viikossa kumpaakin, todellisuudessa kerran 2 viikossa jompaa kumpaa:D
Muita käyttämiäni tuotteita näkyy sitten tässä:
Rockaholicin hiuksiin suihkittava selvitysneste, joka lupaa taas vähän silkkisempää lopputulosta ja tässä oli kai mukana tuo lämpösuoja? Sitten on BC:n latvasuojaa ja Eclipsen volyme boostia. Sunsilkin straight on varmaan vanhin mun käyttämä tuote, mutta toimii kyllä hintaansa nähden hyvin. Lakkaa käytän aniharvoin, mutta jos joskus jotain niin superholdia shockwavesiä! Löytyykö teiltä samoja tuotteita? Mun olisi tarkoitus hankkia vielä jotain silkkitippoja ja kiiltoa lisäävää hässäkkää, joten saa vinkata jos omistatte hyviä tuotteita:)!

Loppuun olen kerännyt sitten aikamoisen läjän kuvia omasta päästäni ja erilaisista kampauksista. Alkuun voidaan jo totea että olen tosi laiska laittamaan tukkaani ja aamulla se on se harjaus ja menoksi. Mulla ei nimittäin ainakaan ole aikaa väännellä kiharoita jne :D Olisihan se ihanaa jos jaksaisi ja ehtisi, mutta arkena helpot ja nopeat hiukset on valttia. Siltä myös näyttävät mun arkihiukset ja huonoja hiuspäiviä mahtuu viikkoon 3-6 kappaletta :D!

Mun peruskampaus on jonkin näköinen ylös käännetty etuhiusjuttu jota on täällä varmasti nähty kyllästymiseen asti!Mutta mä ahdistun jos hiukset on silmien edessä:D
Hiuksen voi kiepauttaa tiukasti ylös tai jättää ilmavasti.
Vähän sivumalle.
Tai suoraan eteen:)
Tai sitten koko toisen puolen korvan yläpuolelta. Kiinnitän nämä aina pinneillä kiinni :)
Kieritys jutun lisäksi aamun supernopeat kampaukset on poninhäntä ja nuttua, jotka on mulle niin tuttuja peli&voimisteluajoilta että voisi sanoa niiden olevan mun lempparikampaukset :) Helppoa, mikään ei tule silmien eteen ja niissä voi tehdä iihan mitä vaan juosta hyppiä jne!
Poninhäntä kuuluu mun  mielestä olla tarpeeksi ylhäällä ja olla joko ihan sliipattu tai sitten löllö!
Ja nutturathan on tunnetusti niille, jotka eivät jaksa pestä aina hiuksiaan, eli mulle:D
Tuli varmaan selkeäksi että tykkään pitää hiuksia kiinni ja varsinkin kesäisin erilaiset lettihässäkät innostaa uusiin kokeiluihin.
Tässä kuvassa sitä ollaan hiiukan nuorempi kuin nykyisin, mutta kampaus on kiva!
Vaikka tykkään ponnareista ja pinnikiinnityksistä niin joskus tulee pidettyä hiuksia vapaana, joko ihan suorana tai vähän käsissä laineille puristeltuna. Minuuksena tämmöisistä kampauksista on se etteivät ne pysy kivana koko päivää!
Arki ja juhlakampaukset ei mulla yleensä eroa toisistaan kovinkaan paljon. Juhlissa hiuksissa on kyllä lakkaa kiitettävästi ja ne jopa yleensä pysyvät koko päivän/yön :) Suosin yleensä tätä "puolitukka" kampausta joka joskus arkisinkin vilahtaa. Tässä ensin arki versiota:
Juhla ja biletys versiot näyttävät sitten tämmöisiltä:
Muunnellussa versiossa kiharran vapaana olevat suortuvat ja tulee vielä juhlallisempi kampaus:
Onneks mun siskolla ei ole yhtään mahtava hiukset...
Jos mä käytän puolitukkaa arkena ja juhlana niin käytän kyllä kieputus kampaustakin:D Se on kaikkien nopeiden lähtöjen pelastaja.
Ja sitä voi muunnella kiharaversioksi:
Ja tunkea hiuspannan sekaan.Olisi myös kiva jos nuo pannat asettuisivat mun päähän nätisti. Mutta on vähän liian kapea pää tuommoisiin!
Viimeisinä kuvina mun pitää vielä näyttää että vaikka muuten vihaan talvea, niin rakastan miten hatut voi pelastaa huonot hiuspäivät niin nopeasti:)

Nyt sitten sen piheyden lopetuspuhe. Sillä olen napinpainallusta vailla tilaamassa uutta suoristusrautaa! GHD on nyt se ainoa vaihtoehto ja uskon sen parantavan monet mun ongelmista hiusten suhteen. Ensin haluan kuitenkin kysyä löytyykö täältä sen omistajia ja onko se todella niin hyvä kuin sanotaan?! Ja onko kukaan muu tilannut lookfantastic.comista? Millaisia kokemuksia?
Jos tilaajia löytyy, onko mukaan lähtenyt pelkkä rauta, vai lisäksi pussi / lämpösuoja / suoristus&kiiltohässäkkä?
Nyt rehellinen mielipide, kannattaako tilaus? Hinnaksi postikuluineen yms. tulisi se 100 puntaa eli noin 120e :) säästäisin n.150e kun Suomen hintoja katsoo!

HUH HUH miten paljon kuvia ja tekstiä, toivottavasti jaksoitte lukea ja aihe kiinnosti edes jotakuta:D Ne jotka tätä olivat pyydelleet, niin kaipasitteko jotain muuta vai kelpasiko:)? Mitäs muuten tykkäsitte mun "kampauksista"? Jos jollain ideoita uusien kokeilemiseen niin pistäkää ilmoille, olen jämähtänyt tuttuihin turvallisiin kuten huomaatte:)!

Nyt sunnuntailenkille ja päivällisen laittoon:)!
xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

29 kommenttia:

13/6/10 15:02 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

oot söpö, etenkin ton hammaskorun kanssa :)

 
13/6/10 15:28 , Blogger Tete kirjoitti...

Olen tilannut Lookfantasticista hiustuotteita useampaan otteeseen ja suosittelen ehdottomasti!! Itse en enää osta mitään kalliimpia tuotteita täältä Suomen maalta, kun se tuntuu vain niin hukkaan heiteltyltä rahalta. :( Ghd:stä ei ikävä kyllä löydy vielä mitään kokemuksia, mutta jos tilaat niin ehdottomasti kannatan briteistä tilaamista! :) Toimitus kestää yleensä n. viikon, eli ei paha.

 
13/6/10 16:01 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Heiii ihan mieletön postaus, kiiiiiiitos tuhannesti! :)
Mulla on myös erittäin kuiva ja pörrönen hiuslaaatu, olen ottanut silkkisuoristuksen, mutta se ei oikein toiminut ja edelleen joka aamuisiin rutiineihin kuuluu suoristaminen, valitettavasti. :( Olen myös laiska hiustenhoitaja, ja tehohoidot jää aina tekemättä enkä ole löytänyt hyviä tehohoitoja mut nyt on pakko kokeilla noita kahta tehohoitoa mitä käytät! Huomaatko selkeän eron niiden käytön jälkeen? Ja muutenkin pakko ostaa noita suoristavia huotteita ja tota tigin shamppoota ja hoitoainetta!

 
13/6/10 17:08 , Blogger Essi kirjoitti...

Kiva hiuspostaus :) nyt aloin taas kaipaamaan pitkiä hiuksia,omani ovat nyt olleet polkkapituisina jo jonkin aikaa.Toisaalta tykkään näistä,koska itselläni myös melko karheat ja vaikeat hiukset,joten näitä on helpompi hoitaa.Etenkin noi lettikampaukset näytti ihanilta :)

 
13/6/10 17:09 , Blogger Katri kirjoitti...

Ihania kampauksia, sulla on tosi kauniit ja terveen näköiset iukset :)
Mä tilasin just täs kevääl (about reilu kuukausi sitten?) lookfantasticista GHD:n, toimitus oli nopea, en muista päiviä mutta muistaakseni niin nopeasti kuin sivujen mukaan vain oli mahdollista, ja muutenkin toimi koko homma hyvin :) 115 euroa lähti tililtä postikuluineen, otin pelkän raudan ja GHD:n oman lämpösuojan. Nyt kaduttaa, etten ottanu sitä lämpömattoakin, kauheen vaikee aina löytää taso mille laskea kiharrin kun tarvii kampaa uus osio käsittelyyn :D Eli suosittelen sit senkin ottamista, ei kai se paljoa enempää maksanut :) GHD pelastanu ainakin mun hiuspäivät aina kun vaan jaksan sitä käyttää.

 
13/6/10 17:23 , Blogger Unknown kirjoitti...

Itekki oon just aatellu tilata itelleni kesätyörahoista ton GHD raudan. Vaihtoehtoina olis tilata joko lookfantastic.comista tai sitte hqhair.comista, mut näyttäis että lookfantasticilta sais halvemmalla. Tuolta Suomi24-keskusteluista näyttää löytyvän juttua aiheesta, jos vaa kiinnostaa :D

http://keskustelu.suomi24.fi/node/3844226

Tosta silkkisuoristuksesta vielä, että erottuuks se kasvava hius siitä suoristetusta hiuksesta mitenkään? Entä ootko käyny vaan kerran siellä silkkisuoristuksessa vai pitääks siel käydä aina tietyin väliajoin?

 
13/6/10 18:23 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Toi Eclipsen volyme boost tuoksuu ihanalta :) tykkään.

 
13/6/10 18:27 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Itse ostin vuodenvaihteessa oman GHD:ni juurikin lookfantasticista ja olin kyllä koko tilausprosessiin tyytyväinen ja muistelen toimituksenkin olleen melko nopea. Mulla on myös aivan älyttömän karhea ja pikkusen luonnonkihara hius ja GHD vaan on niin paras. Ei kaduta hetkeäkään, että raudasta tuli ton verran maksettua. :D Ostin samaan settiin ton lämpöalustan (vaimikälieonkaan)ja lämpösuojan ja molemmat on kyllä käytössä. Lämpösuoja on musta aika peruskamaa, ei superhyvä, muttei huonokaan. :)

-Lau

 
13/6/10 18:32 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, voi ei!oon menossa poistamaan hammaskorua elokuussa.Oonkohan tekemässä pahan virheen:D kiitos kuitenkin!

Tea, kiva kuulla,kävin äsken lukemassa tököttien takapuolia tuolla hairstoressa yms kampaamoissa ja miettimässä mitä lähtisi mukaan:)!

Anonyymi, ihanaa että tykkäsit:) kiitos! Mä oon kanssa superlaiska hoitaja ja saan ihan kärsiä itse tästä. Ainakin tuo hunajamössö tekee mun hiuksista sileämmät ja pehmeämmät. Bodyshopilta löytyy myös vastaava tuote:) Mut ehdoton tuote on ne BioSilkin silkkitipat, jotka mulla on loppu. Käy hakemassa niitä ainakin!

Essi, kiitti:) Itsekin oon välillä miettiny lyhyempiä kun näkee kivoja polkkatukkia monella! Mutta kai se helppous näiden kiinnilaittamisessa on taas se mikä pitää ne pitkinä:D!


kattry, kiitti:)! Ja ihana kuulla kokemuksia tosta sivusta, täytyy ilmeisesti ottaa se koko setti missä on sekä lämpömatto että lämpösuoja:)!

Iida, :) juu tuolta pitäisi löydyä edullisimmat aidot! Ja olen lueskellut noita samoja juttua suomi24:sta. Mä oon tosiaan ottanut suoristuksen vain kerran, mutta ihan lapsena omistin täysin suoran tukan joka kihartui kun leikkasin lyhyeksi ja kasvatin takasin pitkäksi. Joten voi olla että mulla on sen takia pysynyt niin hyvin. Nykyään mulla lainehtii lievästi niskahiukset mutta siihen se jää, pörröstyvät kyllä enemmän kuin ihan alussa mutta ovat silti ihan kiitettävät:)

 
13/6/10 18:47 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, niin tuoksuu:))! se siinä onkin parasta:D

Lau, kuulostaa tooosi hyvältä:) Oon vähän huono tilailemaan tavaraa netistä ja on kiva kuulla että täälläkin on hyviä kokemuksia tuotteesta ja sivustosta:) Eiköhän se tilaus tänään lähde menemään!

 
13/6/10 19:53 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Kiva postaus! :)

Kysyisin vaan sitä millä värillä (merkki, sävy) värjäät hiuksiasi? Muistelisin että värjäät, mutta voin olla väärässä :)

 
13/6/10 19:57 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, kiitti:) Värjään nykyisin vähän eri väreillä. Sillä se joku Natural colors keskiruskea päätettiin lopettaa reilu vuosi sitten. Ruotsissa ja Norjassa värjäsin H&M:n true brown värillä. Viimeisin on se garnierin 100% color RUSKEA ja olin kyllä tyytyväinen:) Myös se 10minuutin väri semmoinen isopakkaus (en muista nimeä) sävy luonnonruskea on koettu hyväksi! Värjään n. 2-3 kk välein että aika samoissa on omaväri, mutta tietenkin paljon kiillottomampi ja rumempi:D

 
13/6/10 20:16 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Näytät vähän Liz Parkerilta Roswell-sarjasta :D

 
13/6/10 20:47 , Blogger H kirjoitti...

kärsivätkö sun hiukset tuosta silkkisuoristuksesta?

 
13/6/10 21:04 , Blogger Kata kirjoitti...

Oli tosi hyvä ja kattava postaus :)

Mut hei mulla on just päinvastanen tukka ku sulla. Täsyin suora, sileä ja pehmeä. Mulle on useet ihmiset kummastelleet miten kenenkään tukka voi olla näin pehmeä. Mun pitää oikeasti änkeä tuhatta tököttiä mun päähän, että saan tän jotenkin :D

Niin ja mun silmään sun hiukset on IHANAT.

 
13/6/10 21:19 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihanat kampaukset kyl sul on! Ja terveen näköiset hiuksetkin :) Miten oot saannu sen kiharakampauksen tehtyä, mikä sul oli tämän vuoden yo-juhlis? Ja nukutko hiukset auki vai kiinni? Jos kiinni, ponskul vai nuttural?

 
13/6/10 22:03 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, aih:D tuota en ole kyllä koskaan aiemmin kuullutkaan:)

cloé, en ainakaan itse huomaa että olisivat kärsineet. Varmaan päin vastoin koska lopetin hiusten föönaamisen ja suoristamisen joka päivä!

Kata, voi kiitos taas:) <3 mä niin haluisin et mun omat ois pehmeät ja sileät. Mut eiköhän naiset ole aina semmoisia että mitä itsellään ei ole niin sitä halutaan:D

Anonyymi, kiitos:) kiharat tehtiin siskon kanssa semmosella pyöröraudalla, itsehän en osaa kihartaa:D Ja nukun hiukset aina auki, tai joskus harvoin leteillä:)

 
13/6/10 22:04 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mulla on itsellä luonnonkiharat hiukset, ja siis PALJON kiharammat kuin mitä sulla ennen silkkisuoristusta.
Olen kokeillut kaiken maailman rautoja, kunnes törmäsin GHD-rautaan. Ostin sen Suomesa hintaan 250€ (VIRHE) ei siksi että rauta olisi huono, (se on TÄYDELLINEN!!!) vaan siis siksi, koska todella muualta saa tilattua vastaavan huomattavasti edullisemmin. Todella huomaat eron, kun käytät GHD:tä, hiukset suoristuu paljon helpommin ja nopeammin ja hiukset pysyvät suorina seuraavaan pesuun asti :) Raudalla on myös superhelppo tehdä laineita tai kiharoita. Sillä saa myös tyven kohoamaan ;)
Sinuna ostaisin GhD:n suoristussuihkeen sijasta tämän: TIGI S-Factor Flat Iron Shine Spray, rakastut tuotteeseen, sitä vaan tukkaan ja rauta kehiin ja se on siinä! :D
Loppuun voisin vielä ehdottaa sulle, jos haluat samalla tilata ja panostaa tuotteisiin, niin osta Moroccan oilia, sitä saa lookfantastic.comista. Monissa ulkomaalaisissa lehdissä on suositeltu sitä ja julkkiksetkin käyttää tätä tuotetta. Lupaa silkkisen pehmeät, kiiltäcät ja takkuuntumattomat hiukst. Jospa sunkin karheista hiuksistä tulisi silkkiset ja varmasti tulee!
Noniin, tää mun kommentti alkaa olla hulvattoman pitkä, mutta aihe on lähellä sydäntä :D Loppuun vielä, että olen siis tilannut lookfantastic.comista ja voin suositella sieltä tilaamista :)
Toivottavasti oli apua!

 
13/6/10 22:31 , Blogger Veera kirjoitti...

Tosi ihana postaus, ja mä tykkään sun hiuksista ihan hulluna! Ne näyttää ainakin tosi terveiltä, sileiltä ja pehmeiltä, että jossain oot onnistunut kyllä:-). Ite oon kans tilannu tuolta lookfantasticista, mm. tuon GHD:n ja voi oon tyytyväinen! Mulla tuli myös toi lämpösuoja suihke siinä samassa tilauksessa + jotain matrixin aineita. Rakastan muuten sun blogias ja sun blogitahti on yleensä just kiva!

 
13/6/10 22:59 , Anonymous Aurora kirjoitti...

Missäpäin Suomea asut nykyään? :)

 
13/6/10 23:01 , Anonymous vihreäkaupunki kirjoitti...

Oot kyllä tosi söpö!

 
14/6/10 06:38 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, toi kaikki kuulostaa niin mahdottoman hyvältä:)!! En malta odottaa, sillä mä eilen tosiaan tein kuin teinkin sen tilauksen ja ARVAA MITÄ tilasin nimenomaan tuon Tigin tuotteen:D Mikä tuuri,nyt pitäis kaikki olla kohdallaan!:) kiitos vinkeistä!

Veera, ihania tämmöiset kommentit:) Kiitos ja tilaus meni eilen, eli nyt jännityksellä odotan:)!

Aurora, ihan Helsingissä:)!

vihreäkaupunki,kiitos:>>

 
14/6/10 13:48 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tilasin joululahjaksi itselleni juuri lookfantasticista tuon saman setin, ja raudasta en voi muuta sanoa kuin että toimii ja on hintansa arvoinen. eli ++++ <3

 
14/6/10 15:20 , Anonymous Maria kirjoitti...

oioioi kun oot ollu sulonen! en ymmärrä kyllä mitä vikaa oli noissa sun aiemmissakaan hiuksissa, mutta toisaalta itehän sen parhaiten tietää ja varsinki jos on ollu kova laittaminen :-) ihana ku oot jaksanu näin panostaa tähän postaukseen!

 
14/6/10 16:12 , Blogger tamsin kirjoitti...

aaah, toi sunsilkin sun damages setti tuoksuu ihanalle! jotenkin ihan kesälle! :D

 
14/6/10 16:53 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

kuinka kauan tuo silkkisuoristus kestää?

 
14/6/10 17:05 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, oioi en malta odottaa että omani saapuu <3!

Maria, monet sanoo että ne oli ihanat hiukset ja sopi mulle, mutta itse tuskailin juuri joka päivä niin kanssa.Kyllä sitä nyt on ihana välillä laittaa kiharaa kun normaalisti on suora ja selkeä:D mutta kiitos:)!

HarMonica, niin tuoksuu <3

Anonyymi, ilmeisesti tarkoitat kauan se kestää hyvänä yms? se riippuu ihan hiuslaadusta. Pahimmat afrohiuslaadut joutuvat käydä varmaan 3kk välein suoristamassa tyven. Itse otin suoristuksen yli 3 vuotta sitten ja pysyy ihan hyvin edelleen:D Voisin kyllä nyt ottaa uusiksi silkkisyyden vuoksi mutta ei ole järkeä maksaa:) Luotan GHD:n ja uusien suoristus&silkki mömmöjen tehoon:)

 
14/6/10 20:27 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

http://2.bp.blogspot.com/_e7lmKZ8Rs_8/TBSxhNxT4iI/AAAAAAAADTg/Hp6Og7oDrmc/s640/29113_549369956600_55902826_31630046_1921025_n.jpg

millä tuossa kuvassa olevat kiharat on tehty? <:

 
15/6/10 06:20 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, sisko teki pyöröraudalla:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu