Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

I do love you!

6/20/2010

I do love you!

Nonnis, nyt on 300 hääkuvaa plärätty läpi. Harmittavan huono valaistus kirkossa/hääpaikalla on kyllä tehnyt hallaa monelle kuvalle. Mut tässä tulee nyt jotain. Aloitetaan mun ja siskon erittäin asiallisilla autokuvilla.

Nuorimman siskon mekko H&M Garden collectionia ja keskisiskon oma Espanjasta.
Ei ole varmaan epäselvää kuka on meidän perheen hienostelija ja ketä kiinnostaa valokuvat:. Enkä muuten ollut kumpaakaan pidempi vaikka omistin 10senttiä korkeammat korot:D
Pakko kyl myöntää että toi kaksvuotias morsiusneito oli se illan söpöin <3
Morsian oli itse tehnyt kahvin suodatin paperista nämä kaikki kukat?!? voitteko kuvitella:D Maalattu ja kiharrettu kaikki itse, että mä arvostan tämmösiä juttuja:)
Morsian oli myös juuri valmistunut lääkäri ja ilmeisesti pöllinyt ison kasan pilleripurkkeja työpaikalta:D
15 ruokalajin alkuruoka oli aika huikea...
Juhlahumua...
ja ainiin hääleikissä vietiin pakettia vieraalta toiselle vihjeen perusteella. Esim. pisin parta/ isoin hattu/ värikkäimmät sukat. Sanoin siskolle että jos tulee lyhyin hame, mä pääsen mukaan:D JA EIKÖHÄN SE SIELTÄ SEURAAVAKSI TULLUT. Kyllä siinä oltiin nolona kun koko hääjoukko osoitti ensimmäisenä meikäläistä kun haettiin lyhyintä helmaa:D! Tästä hyvästä minun täytyy muistaa ensi joulukuussa hääparia jollain pienellä yllätyksellä:)!
Kun istut pienten morsiusneitojen kanssa samaan pöytään ei aika käy pitkäksi...
Hipsittiin häistä puolen yön jälkeen kotiin, tai muu perhe jatkoi matkaansa kotkaan ja minä jäin helsinkiin. Jutut alkoivat olla jo suhteellisen levottomia pitkän päivän jälkeen:D Kuvassa näkyy kuitenkin parhaiten mekon kiilto ja väri:)
Nyt vietän ihanaa sunnuntaipäivää yksin! Kuinka voinkaan nauttia siitä näin paljon:) Nukuin pitkään, kävin ihanalla lenkillä. Tein pikaisen kaupunkikierroksen (laitan ehkä vielä tänään pari juttua siihen liittyen). Sitten ostin lempiruokaani tomaattikeittoa ja raejuustoa! Sekä tietty vähän iltaherkutteluun ja löllöilyyn jätskiä! Ahh.nyt sohvalle:)

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

10 kommenttia:

20/6/10 20:14 , Blogger Katri kirjoitti...

Ältsin kauniin mekon teit taas! :) Voi miten ihanilta häiltä vaikuttaa ja noi kukat on ihan mielettömiä, vitsi mikä vaiva ollu noita tehdä :o Toivottavasti löytyy uusiokäyttöä :D Mä en oo koskaan ollu häissä :(

 
20/6/10 20:20 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Oih ihana mekko ja kivantuntuset häät! =)

 
20/6/10 21:50 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

ei hitto, mä kävelin tost tapiolan kirkon ohi just ku siin oli jotkut häät, oiskohan ollu noi missä säki olit? =)

 
20/6/10 23:51 , Anonymous Laura kirjoitti...

haha, eikä, sain kyllä hyvät naurut teidän siskosten ilmeistä:D varsinkin 2 kuvan vaaleatukkaisen tytön ilme ihailtava!;) meitä on kanssa kolme siskoo perheessä ja koin jonkinsortin samaistumisfiboja näitä hassuja(sekoja) kuvia selatessa. kaikki ootte kyllä yltiökauniiita:)

 
21/6/10 06:22 , Blogger Casey kirjoitti...

kattry,voi kiitos:) mä toivon myös että toi pääsee mun päälle uudemmankin kerran!

Anonyymi, kiits:)

Anonyymi, jaa-a voipi olla:D siellä me nimittäin istuttiin!

Laura, haha Saara (se vaalea) ei kestä kun haluan ottaa kuvia blogiin joten pitää aina ottaa pelleily kuvia:D! kyllä sitä on kiitollinen ettei ole kahta veljeä vaan juuri ne kaksi siskoa.voisivat vaan olla samaa kokoa niin voitaisiin lainailla vaatteita:D mutta niin kiitos:)

 
21/6/10 13:09 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Näytät IHAN Sarah Barrandilta

 
22/6/10 19:44 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

"voisivat vaan olla samaa kokoa niin voitaisiin lainailla vaatteita:D" mitä ajat olla kommentilla takaa? joojoo oot tooosi hoikka

 
22/6/10 19:59 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, :DDDDDDD no musta ois kiva jos me kaikki oltais vaikka kokoa 38 niin voitaisiin lainailla vaatteita. Ei tarvis aina ostaa kaikkien kolmen omaa kokoa kun kävisi yksi ja sama:D eiku niin joo mähän tarkoitin tällä et oon ihan sikke laiha ja mun siskot on pulleroi. Että mä ihannoin teitä anonyymejä jotka vääntää joka asiasta mitä huvittavimpia juttuja, teillä on oikeasti pakko olla vaan niin hiton tylsää että haluutte yrittää ärsyttää muita:D älä sano että olit tosissas:)

 
25/6/10 00:04 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mä oon ainaki pullukka, ja ylpee siitä. t. caseyn PULLUKKA systeri:)))))))))

 
25/6/10 10:01 , Blogger Casey kirjoitti...

sisko, hyvä että alotat sen laihiksen huomenna :D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu