Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Perfect summer tee

6/14/2010

Perfect summer tee

Helou, mä inspiroiduin viikonloppuna Elin Klingin tuunauksesta niin että päätin toteuttaa oman version siitä:) Oon ollu suhteellisen huono teeppareiden käyttäjä ja katsellut katkerana miten toiset saavat valkoisen printti t-paidan näyttämään yksinkertaisuudessaa vaan niin hyvältä!?
Minä kaivoin kirpparikasaan heitetyn f21:sen paidan ja saksin poikki
Cannes ja Monaco jäi siis matkalta ja lopputulos oli jotain tämmöistä
öhöm tää on söpö:D mut lasit näkyy! tykkään kovasti noista Seppälän pyöreistä yksilöistä:)
Tänään oli syytä vetää pitkiä housuja jalkaan, joten se täydellinen combo korkeavyötäröisten shortsien kanssa saa odottaa vielä hetken:) Mitäs tykkäätte?
Muistin juuri että eräs kirpparilöyty on jäänyt esittelemättä, nimittäin överisöpöpilkkuhame, joka näyttää yksin siniseltä mutta mustan vieressä mustalta.

Olen muuten päättänyt pitää muutamien viikkojen ostolakkoa, kirpparit jutut on tietty sallittuja:) Mulla on myös pari perus tuotettu hakusessa jotka kyllä täydellisen yksilön vastaan tullessa kotiutan. Syitä tälle on kaksi: Olen lähdössä harjoittelun päätyttyä katsomaan mun rakasta rakasta Ruotsikotia<3 eli hengailemaan Etelä-Ruotsiin:) ja heinäkuussa olisi myös tarkoitus piipahtaa Tallinnaan :) Eli säästöjä olisi kiva olla! Toinen syy on se että mulle on tulossa jotain näinkin ihanaa:
GHD kaikkine hässäköineen (onko järkeä ottaa pelkkä GHD jos saa samaan hintaan nuo kaksi?:D en tajua)
ja lisäksi Tigin flat iron shine, jota joku täällä jo ehti suositellakin:) se oli yli puolet halvempi  tuolla lookfantastic.comissa kuin esim. stockalla!
Näitä rakkauksia odotellassa, lupaan sitten kertoa mitä tuloksia saan yms:) Mutta nyt odotellaan huippista, niin kuin varmaan tekin siellä!

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , , , , ,

11 kommenttia:

14/6/10 19:52 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

anteeks nyt vaan, mut mitä ihmettä nois housuis tapahtuu?!? j-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä-t!

 
14/6/10 19:57 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, niissä tapahtuu haaremia ja printtiä ja ne ovat ilmeisesti mielipiteitä jakavat:D kaikkia ei voi miellyttää:)

 
14/6/10 21:14 , Blogger Iiris kirjoitti...

Löysin sun blogin vasta vähän aikaa sitten, mutta oon jo nyt aivan koukussa! Sulla on mahtava tyylitaju ja lisäksi olet vielä tosi kauniskin :)

Itse henkilökohtaisesti tykkään tosi paljon noista sun haaremihousuista, oletko sä tehnyt ne itse? Löytyisikö kaavoja? :)

 
14/6/10 21:52 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

sulla on tosi kiva blogi :)! I love thiss!

 
14/6/10 23:04 , Blogger Janni kirjoitti...

Suosittelen todellakin tota Ghd ja Flat iron shine comboa!

 
15/6/10 06:19 , Blogger Casey kirjoitti...

Essi, kiva kuulla:)kiitos! Oon tehny housut itse ja kaavat on vähän mitä on:D tai siis oon itse kaavoittanut ne niin ei niistä oikein jakoon ole.Mutta vinkiksi että uusimmassa Burdassa on haaremihousujen kaava, joka on kyllä vajaa mittainen mutta niitä saa helposti pidennettyä:)!

Anonyymi, kiitti:))!

Janni, hyvähyvä:) jännityksellä odotan mitä sieltä tulee!

 
15/6/10 10:34 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Oootko puoliks ruotsalainen, vai mikä toi Ruotsikoti on? Oot tosi kaunis <3

 
15/6/10 14:08 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, en ole:) asuin viime vuonna Etelä-Ruotsissa ja oon ihan hullaantunut siihen paikkaan! Tahtoisin niin muuttaa takas! Kiitti:)

 
15/6/10 15:21 , Blogger tamsin kirjoitti...

OOoh, mäkin haluisin asua ruotsissa esim vaikka kesäsin justiinsa. Ois niin täydellistä. Ainut vaan että en osaa kahta lausetta enempää ruotsia joten en hirveesti usko että pärjäisin siellä. :--D

 
15/6/10 17:43 , Anonymous Annie kirjoitti...

Mäkin tykkään cropatuista teeppareista ja oon ajatellut jostain vanhoista normaalinmittaisista paidoista semmosia tehdäkin, mutten ole vielä uskaltanut. Onko jotain vinkkejä kuinka paljon kannattaa leikata? Entä leikkasitko ihan suoraan vai kaarevasti? :)

 
15/6/10 17:48 , Blogger Casey kirjoitti...

HarMonica, Se oli kyllä nimenomaan täydellistä!<3 mutta hei siellähän sen kielen oppii, itse muutin norjaan osaamatta kieltä sanaakaan ja parin kuukauden jälkeen olin jo töissä siellä:) se on asenne kysymys haluaako oppia vai ei!

Annie, Helmat on mitoitettu yleensä tietyllä tapaa joten siksi suosittelen seuraamaan alkuperäistä muotoa ja mittaamaan alareunasta koko matkan ajan saman verran kun leikkaat. Huomaathan että joissain tapauksissa paita on voinut venyä helmasta osassa matkaa jolloin pitää vähän soveltaa tätä:)! Eikun sakset esille, helppoa kuin heinänteko:)!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu