Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

RELAX

6/23/2010

RELAX

Tänään soitin töistä kotiin Teemulle että kaipaan totaali rentoutumista ja että mulla on huono päivä:D ja tsadaa...
Tähän päädyttiin, piknikille olkkarin lattialle ja leffan ääreen:) Olo on super rento, nyt vielä ajoissa nukkumaan niin oon huomenna taas vireessä ja valmis juhannuksen viettoon! Kyllä nää päivät tekee niin hyvää munlaiselle suorittajalle, joka touhuaa koko ajan taukoamatta, löytyykö kohtalontovereita?

xoxo
Casey


Tunnisteet: , ,

6 kommenttia:

24/6/10 09:28 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mitäs tykkäsit elokuvasta? mun mielestä se on aivan loistava pätkä! Vaikea samaistua suorittamiseen, nyt nimittäin suunnitelmissa rantalöhöilyä ja mökkireissu! hauskaa juhannusta :)

t:tigi shine spray ;D

 
24/6/10 09:41 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Sun blogi on tosi kiva! Oon hetken aikaa lueskellu ja nyt on pakko kommentoida sit :)

Oliko Shutter Island hyvä?

Satu

http://satusatusatu.livejournal.com

 
24/6/10 09:46 , Blogger  Ninnu kirjoitti...

LÖYTYY!!

 
24/6/10 18:44 , Blogger Laku kirjoitti...

Muistelen että tilasit keväällä kengät chockersshoesilta ja kerroit siitä että oli pitkä toimitusaika ja jouduit kyselee kenkien perään. Ajattelin siis kysyä neuvoa nyt, miten ihmeessä sait ne vastaamaan sun viestiin?

Oon yrittänyt ahdistella niitä viitisen viikkoa ilman tulosta :( Epäilyttää onkohan kyseinen pulju edes pystyssä enää..

 
24/6/10 22:03 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Moi! Mä tilasin kanssa sen Ghd-raudan mutta en tietenkään tajunnut että siinä on se eri pistoke kun suomessa :DD pitääkö siis ostaa adapteri mikä käy suomeen vai miten voin käyttää sitä? :D

 
25/6/10 00:00 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi,leffa oli ihan jees:) on sitä parempiakin nähty! mutta joo toivottavasti mun juhannus sujuu myös tuommoisissa merkeissä.Hauskaa juhannusta sinnekin!:)

satusatusatu, kiva kuulla,kiitos:) ja leffa oli ihan katsottava:)!

niipu, voivoi yritä säkin rentoutua juhannuksena,mäkin yritän:)!

Alexandra, ai että ne tekee sitä näköjään ihan yleisestikin! Siis mulla ei ole mitään hyvää sanottavaa siitä puljusta.Ahdistelin niitä kaksi viikkoa kunnes laitoin erittäin vihaisen sähköpostin ja lopulta sieltä vastattiin. En osaa muuta neuvoa kuin yritä vain pommittaa ja älä tilaa toiste:D

Anonyymi, kuulostaa hassulta,mutta siitä pitää ruuvata se toinen pää irti ja alta paljastuu normaali suomalainen pistoke:) tajuat kyllä kun näät laitteen!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu