Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

First dress for autumn

8/27/2010

First dress for autumn

Mä oon aikeissani laittaa ihan inspispostauksen mun ompelujutuista syksylle, mutta laitetaan tämä ensin. Tää ei oikeastaan kuulu mihinkään syksyn trendikategoriaan yms. mutta mun sydämen se sulatti. Tämmöinen kuva löytyi kun selasin vanhoja käsityölehtiä:
Neulemekko, johon on pujoteltu täyteen sifonkisuikaleita. Aivan mahtavaa mun mielestä:D Sattuipa multa löytymään tähän sopiva kangas ja suikalematskukin. Nyt vaan pitäisi päättää, että teenkö pientä värjäysprosessia, kuten kuvassa. En kyllä sinisävyjä halua, mutta punainen jyllää aika kovasti mun takaraivossa. Toisaalta valkoinen pohja johon on upotettu kaikki värit valkoisen ja nuden väliltä kuulostaa aika mun jutulta:) Tässä vielä tuleva matsku ja tekniikka:
Mitäs tykkäätte?
Viikonloppu yksin helsingissä ei kuulosta niin tylsältä tämän jälkeen, kun linnottaudun ompelemaan ja repimään noita suiruja:D Mut nyt tosiaan sinne suunnille! Palataan ehkä vielä illalla:)

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , , ,

5 kommenttia:

27/8/10 10:38 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei, toi on magee.. Tee mulle myös! :D
T. serkkusi - Jenni

 
27/8/10 11:20 , Blogger Kata kirjoitti...

Tosta kuvan mekosta tykkään muuten, mutta malli näyttää jotenkin venähtäneeltä. Aivan kuin helma painaisi niin paljon, että mekon yläosa venyisi alaspäin sen painosta. Mutta muuten näyttää ihanalta! En malta odottaa sun version näkemistä :)

 
27/8/10 12:19 , Blogger Ansku kirjoitti...

Kiva idea!! Ton tumpelokin osais toteuttaa. Eli minä :D

 
27/8/10 20:00 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mä en tykkää tuosta mekosta:( Sori! Mutta hei, olihan se ghd mitä tilasit ihan normi koossa? eikä mininä?

 
28/8/10 18:08 , Blogger Casey kirjoitti...

Jenni, kiitti:) tilausta vaan tulemaan:D katotaan nyt kuitenkin ensin että toi oma onnistuu!

Kata, en itsekkään tykkää kun näyttää että mallin rinnat olis navan korkeudella:D mut mun oma tulee kyllä varmasti poikkeamaan tuosta,tykkäsin lähinnä ideasta:)!

AnsQ, Joo eihän toi oo kuin solmimista jos on valmis mekko:)!

Anonyymi, ei se mitään,munhan siitä kuuluu tykätä:) Mut joo normikoko ei miniä!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu