Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

KIRPPUTORILLE!

8/17/2010

KIRPPUTORILLE!

Helou! Alkuviikko on menny erilaisissa siivoushommissa ja nyt on olkkarin lattia vallattu kirpparikamoilla!
Ollaan siis siskon kanssa menossa myymään lähinnä vaatteita ja mitä vain nyt saadaan kasaan...
ENSI LAUANTAINA 21.8 VALTTERIIN!
Meidän pöytä löytyy keskimmäisen sisääntulon vasemmalta puolelta numerolla 974 :) Tulkaa putsaamaan se! Tarjolla on siis vaatteita koossa xs 32-34 ja s/m 36-38. Kenkiä löytyy lähinnä koossa 36, mutta muutama 39 löytyy myös! Noiden lisäksi matkaan lähtee ainakin asusteita, astioita, kodin/käsityö-tavaraa jne.
Esim lähes käyttämätön musta tekonahkis lähtee myyntiin.
Tennareita, balleriinoja, avokkaita, talvi/syyskenkiä jne.
Kaikki paikan päälle kykenevät siellä nähdään siis lauantaina! :)
xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

5 kommenttia:

17/8/10 18:42 , Anonymous Ella kirjoitti...

Oi hitsi, oon pitkään ollut aikeissa lähteä kirpparille ja nyt sain oikeen hyvän syyn tehdä sen ens lauantaina :) ainoa vaan että mulla alkaa työt kymmeneltä, mihinköhän aikaan olisitte paikalla/valmiina myymään?

 
17/8/10 19:32 , Blogger Casey kirjoitti...

Ella, kyllä mä heti kun sinne saa mennä (07.00) olen kiiruhtamassa! Yhdeksältä se taitaa virallisesti avautua eli ehdit kyllä:)

 
17/8/10 22:46 , Blogger Ansku kirjoitti...

Oivoi, pakko päästä sinne! Toivottavasti onnistuupi :)

 
17/8/10 23:40 , Blogger Kata kirjoitti...

Sä et voi tehdä tätä mulle! Kaikista viikonlopuista juuri se yksi jolloin en ole Suomessa. Voihan helevata sentään, nyt tuli vähän möks :D

 
18/8/10 10:16 , Blogger Casey kirjoitti...

AnsQ, toivotaan:)

Kata, oiei! Mä oon suunnitellu tätä niin pitkään :/ noh mulla oli kyllä ajatus että osan vois laittaa blogin puolelle varsinkin jos niitä jää/en halua niitä siellä myydä:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu