Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Mutku mä haluun, kai mä sen saan?

8/26/2010

Mutku mä haluun, kai mä sen saan?

Tänään metsästin niitä Nilsonin nilkkureita ympäri Helsinkiä tässä asussa, vain todetakseni ettei niitä ole enää 36 koossa jäljellä. Ei ärsytä ei niin ollenkaan. Asteikolla 1-10 arvatkaa kuinka paljon mulla on adrenaliinia lähteä juoksemaan kunnon rääkkäyslenkki.
ja hehhehee missäs meikäläisen kiharat, no nehän kastu tossa sateessa muutamaan otteeseen.
Ainiin ja mulla on kyllä varauksessa yhdet kengät. Joiden malli muuten vastaa täydellisesti hakuun, mutta sivuvetoketju puuttuu ulkoreunasta. Hintakin on lompakkoystävällisempi ja ovat silti nahkaa. Hmm. Turusta saisi näköjään vielä tämän Nilson parin, pitäisikö uhrautua?
Kauheita ongelmia mulla ja on:D älkää ottako niin vakavasti, ei mun elämä noihi kaadu. Äsken ajelin taas Helsingistä Kotkaan vain pakkaamaan loput kamat kesän jäljiltä. Huomenna suuntaan takaisin äitin kanssa ja maanantaina kouluun vie tie:) Nyt sinne lenkille, ihan motivaatio mielessä:D

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

13 kommenttia:

26/8/10 20:33 , Blogger Ansku kirjoitti...

Hah. Mä tajusin just, että sitähän vois alkaa blogissa sanomaan että "lähen nyt lenkille", kun sitten olis tavallaan pakko lähteä, kun on jo luvannu! Olenpa nerokas :D
Mutmuttt mistä on noi sun asukuvien kengät? Eiku hetkinen, sä ootkin tainnu jo esitellä noi täällä :> Dementiaa poden.

 
26/8/10 21:50 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Eikä, onko toi otsikko siitä tenavatähtibiisistä, ehkä joltain vuodelta -95? :D

 
26/8/10 22:09 , Blogger Casey kirjoitti...

AnsQ, aivan!ei sitä kehtaa/voi olla sit enää menemättä:D ja kengät on espanjasaldoa:)

Anonyymi, :D jooooo hahaha.en uskonu et kukaan tulee kommentoimaan sitä. TAHTOO TAHTOO TUON VEMPAIMEN!

 
27/8/10 09:14 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

jokos oot päätyny et ostatko vihreän talvitakin? itse haluaisin vihreän parkan, tai sellasen army värisen missä olis hupussa karvareunus. onko sun mielestä sellaiset karvahupulliset takit so last season juttu?:D

 
27/8/10 09:47 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, en oo päättäny:D tänään mennään äitin kanssa varmasti vähän kaupoille niin tsekkailen ensin valikoimaa paikan päällä (mikäli sitä jo on?) ja sitten vasta ryntään nettikauppoihin. Ei se vihreä parka karvalla ole kyllä mikään uusin juttu, mutta mä tykkään parkamalleista ja karvakauluksista että vähät välitän onko ne ihan out vai ei:D mun mielestä se on niin toimiva joka sään takki että kannattaa ostaa:)ja kyllähän noissa syksyn trendi-infoissa vielä parkat pyörii aika kovasti:)

 
27/8/10 09:56 , Anonymous Milla kirjoitti...

HAHA munki piti laittaa otsikosta et Mikko Alataloa (eiks oo?:D) ja eiks teil ollu sen levyki himassa? :D
-Milu

 
27/8/10 09:57 , Blogger Casey kirjoitti...

Milla, no löytyy?:D ja nyt soi naurunappulat ja känkkäränkät päässä!

 
27/8/10 18:27 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

en oo lukenu sun blogiis viel kovin kauaa, mut oot asunu kesällä aika kaua aikaa kotkas ja nyt palaat taas takas hesaan ni sori ko on menny vähä ohi, mut eks sit oo enää yhes sun poikkiksen kaa vai ootteko molemmat ollu kesäl kotkas ja nytte taas takas stadiin vai?:) ja ihanat kengät!

 
27/8/10 22:00 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, ollaan ollaan yhdessä ja meillä on kämppä helsingissä:) Mä olin Kotkassa kesän kun poikaystävä oli siellä töissä ja on edelleenkin. Itse palaan nyt tänne kun koulu alkaa ja poikaystävä asuu täällä niin paljon kun töiltään ehtii:)

 
28/8/10 12:29 , Anonymous Birgitta H kirjoitti...

Hey girl. from sweden here :) i dont understand a word in your blog but I fell for it anyway. i really like your style and pics so...i guess you have a new follower :) Just have to ask about that thing around you neck in fur. Where could i find that??? havent seen anything like it but i really liked it :) have a nice day.

 
28/8/10 18:13 , Blogger Casey kirjoitti...

Birgitta H, Thanks a lot and welcome aboard!:) Circle fur thing is one of my old 2hand finds. I think it is actually a headband but i use it like that:D

 
29/8/10 13:02 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

hei!
tiedätkö,että pystyykö nilssonilta tilaamaan netistä kenkiä suomeen? :)

 
29/8/10 15:01 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, nilson toimittaa tällä hetkellä vain ruotsiin:/ believe me mä oisin jo tilannu:D! mut ei hätää mulla on nyt omat rakkauskengät ja aika sama mallihan ne on kuin nuo nilsonit ja 50e edullisemmat:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu