Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Favorite autumn/winter coats

8/18/2010

Favorite autumn/winter coats

Kahteen viime vuoteen en ole talvitakkia ostanut (mistä olen jokseenkin ylpeä!) mutta viime helmikuussa sain sen tuntea nahoissani kirjaimellisesti. Parhaan takkini vetoketju meni rikki ja hiihtelin sitten niissä järkyttävissä pakkaslukemissa joko liian ohuessa takissa tai takki vain napitettuna kiinni. Hmm.eli uuden aika! Tulevan kauden trendejä hiukan fiilistellen valitsin 4 suosikki malliani:
takit Topshop
1. Viittamainen takki (mielellään duffeli tyyppinen ja karvatupsuilla)
2. Boyfriend villakangastakki vyöllä kurottuna
3. Se ikuinen parka, joka nyt vaan sattuu toimimaan parhaiten narusysteemien ja karvahupun ansiosta.
4. Sheepskin aviator.

Käytännöllisin ja varmaan mun kaappiin päätyvä on tuo parka, ei ehkä kuumin hitti mutta tarvitsen suht siistin takin joka toimii moniin eri asuihin. Edellinen yksilö oli musta, joten nyt mietittää olisiko uusi vihreä vai musta? Boyfriend takki on ehkä liian "siisti" ja "virallisen näköinen" mun tyyliin, mutta jos kirpparilla kävelee vastaan tuohon tarkoitukseen sopiva takki niin en kyllä kieltäydy :) Duffeleista sen puoleen tulee mieleen lapsuus ja äitillä on varmasti meidän duffelien kaavat vielä tallella, olenkin miettinyt jos yrittäisin itse kaavoittaa viittamaista takkia! Viimeisenä tuo ihana aviator lampaankarvalla, hmm. hinku on suuri ja taisin jo löytää  täydellisen <3 palataan siihen myöhemmin!

Onko teillä jo takkikuviot selvät vai oletteko edes ehtineet miettiä asiaa?:)

xoxo
Casey

p.s. tälle viikolle ei varmaan asukuvia keräänny sillä olen yhä siivoushommissa.

Tunnisteet: , ,

6 kommenttia:

18/8/10 12:20 , Blogger Heidi kirjoitti...

parka on mun ehdoton suosikki..toimii melkeen tilanteessa kuin tilanteessa. Tietysti sit pitäisi olla joku siistimpikin takki, jos ja kun on vaikka menossa juhliin..parka ei ehkä näytä niin tyylikkäältä juhlamekon kanssa.

 
18/8/10 12:34 , Blogger Ansku kirjoitti...

Toi eka on ihana 8) Pitää mennä kattoo mitä se maksa :D

 
18/8/10 13:10 , Blogger Riikka kirjoitti...

Mun on pakko saada joku kiva parka, metsästys on kesken vielä kun mitään kivoja ja sopivan hintaisia ei oikeen tunnu löytyvän mistään!

 
18/8/10 15:03 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mistä nettibutiikista toi eka on? Ja olis kiva ku kertoisit miltä sivuilta bongaat noita kivoja juttuja. Sulla on ihana blogi!

 
18/8/10 16:16 , Blogger Casey kirjoitti...

Heidi, totta:) tekoturkista oon havitellu sit siistimmäksi takiksi!

AnsQ, ei se mun mielestä liian kallis ollu:) käy ihmeessä kurkkaamassa!

Riikka, mun mielestä vaihtoehtoja on nyt todella paljon niin on ihan vaikeus valita, haluisin kumminkin vähän omannäköisen ettei kaikilla vastaantulijoilla ole samaa:D

Anonyymi, kuvan alla lukee että ne on kaikki Topshopista, yleensä laitan mistä ne on, mutta jos oon keräilly kuvia pitkällä aika välillä niin en aina muista mistä ne on ja siksi jää laittamatta.Kiitti:)!

 
19/8/10 02:15 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mun mielestä kivoja nuo kaikki takit, voisin ottaa jokaisen noista. Itsellni on takkikuviot melko selvät, viime talvena tuli hankittua 3 talvitakkia ja vanhoja en raaski heittää pois (en varsinkaan niitä ihanuuksia, joita käytän joka vuosi uudelleen ja uudelleen). Tuollainen parka olisi kyllä käytännöllinen ja ihan hienokin. Täytyy katsella kun talvitakit tulevat ajankohtaisiksi, josko sellaisella olisi tarvetta :)

http://katafashion.blogspot.com

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu