Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Getting furry

8/14/2010

Getting furry

On pitkää on lyhyttä on flokattua on nukattua on sileää on karheaa on yksiväristä on moniväristä on tummaa on vaaleaa. Turkista (lähinnä teko tai minulle ainakin) löytyy nyt sekä detskuissa että ihan matskuina, kuten viime vuosina, mutta nyt jotenkin super korostettuna! Omia suosikkeja on tietty perus karvakaulukset/hatut/liivit jne. Nyt aikomus laajentaa ainakin takki/kenkärintamalle. Myös laukut (kokonaan tai detskuilla) saa pientä hymyä aikaiseksi täällä. Unelmahan olisi saada kaappiin alarivin Acnen aviator mutta budjetti ei taida anna siihen myöten. Luulen että edullisempia versioita tulee kävelemään vastaan ja löydän niistä omani, joko mustana tai ruskeana :) Kenkien hinnat sen sijaan pyörivät mun budjetille sopivissa lukemissa ja toivottavasti jotkut karvatöppöset lämmittävän mun jalkoja tänä talvena!
Tykätäänkö siellä turkisdetskuista yms?

xoxo
Casey

P.S. alla reissun ostoksia osa 2.

8 kommenttia:

14/8/10 16:00 , Blogger Ansku kirjoitti...

Oij mä lämpeen! Noille karvajutuille. Oon katellut noita karvakenkiä sillä silmällä jo tovin..:D

 
14/8/10 23:41 , Anonymous minsu kirjoitti...

haha pakko kysyy et onks sun faija siin yhes plustv mainokses?:D

 
15/8/10 10:38 , Blogger Casey kirjoitti...

minsu, :D toivottavasti ei! en kyllä tiedä miksi edes olisi.haha:D

 
16/8/10 00:58 , Blogger Kata kirjoitti...

Turkisyksityiskohdat on ehdottomasti parasta talvessa! Ja mun pahin heikkous on tällä hetkellä turkisliivit(omistan 5kpl) ja huivit (3 kpl) ja lisää saa kyllä tulla! :D

 
16/8/10 16:13 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

heheee näin sut tnää stadis:) olit lyhyempi ku kuvittelin kui pitkä oot?:)

 
16/8/10 23:07 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, :) aijaa, oisit moikannu! Mä oon ehkä just ja just 160cm, mut mul oli tänään kyl korkoa ainakin 5 senttiä että tota noin:D

 
17/8/10 11:58 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mistä oot bongannu nuo turkiskengät?

 
17/8/10 12:41 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, eri nettikaupoista:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu