Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Some 2hand shopping

8/27/2010

Some 2hand shopping

Tervehdys:) tänään on menty aika vauhdilla; aamulla pakkasin kamat, kävin kirpparilla kun hain äidin töistä (ja hyvä että kävin!!), suunnattiin Helsinkiin, koluttiin Ikea läpi, koluttiin Jumbo läpi, kannettiin mun tavarat ylimpään kerrokseen puolikuolleina. Päivä oli ihan vaikkakin aika uuvuttava:D Ei olla pitkään aikaan hengailtu äitin kanssa päivää yhdessä ja pakko sanoa että teki kyllä molemmille hyvää:) Ikeasta ostettiin Kotkan kotiin kivoja uusia juttuja.Itse ostin tänne Helsinkiin vessan mattoa ja henkaria. Äiti teki Jumbostakin pari tosi kivaa löytöä. Itse pidättelin lompakkoni kanssa, sillä mun päässä kummittelee tasan ne yhdet kengät:D

Asu jäi tänään kuvaamatta kunnolla, mutta nappasin pari tosi nättiä keltaista sovituskoppikuvaa sillä aikaa kun äiti sovitteli housuja. Päällä 6 vuotta sitten ostettu neulemekko:D
Zarassa sovittelin tätä pilottimallista takkia. Ai että oliko toi karva pehmee vai mitä? Muutenkin tää on eka ihmillisen hintainen aviator takki johon törmään ja joka ei ole "kovan ja muovisen" näköinen.
Loppuun vielä kirppari löydöt aamulta. Mulla meni 7 euroa ja olen tositosi tyytyväinen :)
1. Pitkä virkattu pitsiliivi (jota mietin kyllä ommeltavaksi yhteen edestä mekoksi?)
2. Läpikuultava pitkä paitis (koko kesän oon katsella saman tyylisiä esim. weekdayssä)
3. ja ehkä paras kaikista Turkislaukku aiai<3
Mitäs tykkäsitte kirpparilöydöistä? Entä neulemekosta (mitä selvää saa:D) onko totaalinen huti?

xoxo
Casey

Tunnisteet: , ,

6 kommenttia:

27/8/10 23:00 , Blogger Ansku kirjoitti...

Ihan mahtavia! Itekin oon metsästänyt kirppareilta noita ohuita paitoja. Viimeks ostin virkatun liivin ja kiva! Kotona huomasin et siihen oli kaatunut selvästi kahvia tai jotain, kun oli iso ruskee läntti siinä edessä. En Tietenkään huomannut sitä ostohetkellä. Enkä ajatellu että joku dorka myy likasia vaatteita?!
Ja joku dorka vielä osti sen likasen..:D

Sorppa, mä niin tykkään kirjotella kilometritarinoitani tänne kommenttilootaan :D

 
28/8/10 10:30 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

kaikista muista tykkään,mutta hyi toi laukku (-:

 
28/8/10 10:48 , Blogger Kata kirjoitti...

Ei tota aviatortakkia olisi myös tummanruskeana? Oon ettiny tummanruskeaa yksilöä jo tovin. Lindexissä olisi yksi ihana, mutta se painaa niin pirusti päällä, että seisoessakin jo hengästyy ja käsiä ei voi edes kuvitella liikuttavansa :D

 
28/8/10 16:50 , Blogger Riikka kirjoitti...

Toi läpikuultava paitis on ihana, oon meinannu ostaa hm:ltä ihan samanlaisen!

 
28/8/10 17:54 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

neulemekko ei todellakaan oo kuvan perusteella mikään huti! voisin vaan kuvitella että yhteen ommeltuna toi toimis paremmin?

 
28/8/10 18:06 , Blogger Casey kirjoitti...

AnsQ, kiitti:) mä ainakin yritän kattoa etten vie kirpparille likaisia tai rikkinäisiä JA jos vien niin ilmoitan siitä:)ärsyttävää kyllä tuommoinen. Ja ei haittaa kilometri kommentit:D hauska näitä on lukea:)

Anonyymi, :) no meitä on moneen junaan,kiitti!

Kata, ei ainakaan Zarassa, mutta taisin löytää täydellisen tumman ruskean.ylläri ettei sitä saa suomesta...

Riikka, mä kattelin kans sitä H&M:n omaa, mutta kun eurolla käveli vastaan niin en kieltäytynyt:D

Anonyymi, :) kiitos,pitää vähän testailla nuppineulojen kanssa!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu