Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Day & Night makeup

10/17/2010

Day & Night makeup

 Tervehdys. Blogi on uinunut pari lisäpäivää ihan yksinkertaisen inspiraation puutteen myötä. Ei ole ollut kuvia saati kuvattavaa ja on tullut puuhasteltua kaikkea muuta. Päätin tänään kuitenkin tänään ottaa vähän itseäni niskasta kiinni ja toteuttaa monesti toivotun postauksen mun meikkauksesta. Alkuun voi sanoa että kun puhutaan mun meikkaamisesta niin vähästäkin tulee pieni hymy huulille. Olen nimittäin aika amatööri näissä hommissa ja kohtahan se näkyy ihan tossa konkreettisesti meikkipussin sisällössäkin.

Mutta niin asiaan. Mä yksinkertaisesti rakastan kesää koska silloin ei tarvitse paljon meikata kun heittää kestovärit ripsille ja kulmille. Aloitetaan siis näistä freshimmistä kuvista ja katsotaan tuleeko sitä kummoista eroa saati kaunistautumista kun meikkiä lisätään.
 Mun meikkipussiin ei paljon mahdu tavaraa mutta tämmöisiä sieltä löytyy ja näihin luotan aika täysillä. Kun puhutaan pohjustuksesta niin luotan maxfactorin tuotteisiin. Näitä tulee käytettyä vaihtelevalla kokoonpanolla meikin paljoudesta riippuen. SecondSkin meikkivoide on aika luottoyksilö ja perusmeikin pohja. Jos ei tule laitettua meikkivoidetta niin sitten puhutaan pelkästä aurinkopuuteri linjasta. Yleisesti heitän ton SecondSkinnin päälle puuteria kiinnittämään ja sitten aurinkopuuteria. Jos haetaan vähän raskaampaa esim. juhla/biletys meikkiä käytän myös tuota Miracle Touchia joka on asteen tummempi kuin tuo SecondSkin. Sitä laittelen vähän sinne tänne mihin halutaan tummempaa sävyä kasvojen piirteitä korostamaan (tosi ammattimaista vai mitä?). Mutta esimerkiksi poskipunaa ei mun pussista  löydy (en kyllä tiedä miksi?), voisin harkita hankkimista...

Pohjustuksen ohessa tulee käytettyä peiteväriä silmänalusiin tai ihon värivivahteluihin. Tätä laitan myös yleensä silloin kun muuta meikkiä ei nassukkaan tule. Jos ei joku ole tätä kokeillut niin suosittelen erityisesti! Dermosilin kaksipuolisesta paletista tulee ihana mattajälki ja juuri sopiva sävy kun sekoittelee noita. Mä tilaan tätä mun kummitädin kautta :) Mutta eiköhän tätä netistä saa? 
Sitten tullaankin mun meikin peruspilariin. Eli ihan sama onko mulla meikkivoidetta tai ripsaria, mutta jos mulla ei ole tätä niin rupean itkemään :D Wet'n'wildin kulmaväripaletti (JOKA POISTUU MARKKINOILTA tod.näk). En osaa enää edes kulmakynää käyttää kun tähän olen tutustunut. Valkoinen on muotoilu geeli, sitä pohjalle ja sitten vinolla siveltimellä kahta väriä sekoittaen kulmat kuntoon. Mutta tämä ei vielä tee tästä täydellistä, sillä tällä teen myös silmämeikin (smokey eyes yrityksen). Silmän ylä ja ala ulkoreunaan suttuisasti vain eli taas kerran ammattimaiset otteet! Mutta niin mä siis itken sitten kun tätä ei enää ole. 
Ripsiväriä tulee käytettyä vähän vaihtelevasti, jos on värjätyt ripset niin tosi vähän tai ei ollenkaan. Arkisin yleensä vain yläripsissä, joskus jos ehtiin niin alhaalla myös :) Tämän Lash Stileton ostin jenkeistä ekan kerran ja olin niin tyytyväinen että ostin vähän aikaa sitten uuden täältä Suomesta. 

Siinä alkais olla mun päivän meikin osaset, joskus tulee laitettua vaaleaa kajaalia silmän sisäkulmiin tai lainattua äitin valokynää (shhh!) kun olen kotona käymässä. Mutta esimerkiksi luomivärit ei kuulu mun arkimeikkiin. Tää on suhteellisen säälittävää, mutta tässä on mun omistamat luomivärit tällä hetkellä:
Hopeaa ja vaaleaa. Siinä se ja näitäkään en koskaan käytä, koska aina kun olen ulos lähdössä olen äitin, siskon tai kaverin meikkipussilla (shhhhhh!). Pitäisi ehkä hankkia omiakin. Mutta tuntuu niin turhalta kun tulee käytettyä kerran kuukaudessa max.
Huulikiiltoa/punaa menee sen sijaan päivittäin ja ne yleensä kulkeekin mulla laukussa mukana. Arkisin ja usein myös juhlissa luotan noihin Victoria Secretin huulikiiltoihin. Ne vaan sattuu olemaan huippuja <3

No miltä se perusmeikki ja juhlameikki sitten ehkä näyttää? Keräilin tässä nyt muutamia kuvia. Riippuen tietty vuodenajasta meikin tummuus yms. vaihtelevat. Tässä ekana kuvia, jotka on otettu mun 22v. synttäripäivänä!
Ja muutama tämän syksyn otos:
 Löysimpä sitten muutamat biletys/juhla kuvatkin. Nyt saa sitten ihan vapaasti arvostella löytyykö eroa arkimeikkiin vai ei:D Erona pitäisi olla vahvempi pohjustus ja luomivärit.

Voisin vielä ottaa seuraavien juhlien tullessa parempaa kuvaa juhlameikistä, mutta nämä saavat nyt kelvata:) En tehnyt mitään vaihevaiheelta meikkausta, koska se pitäisi mun mielestä videoida yms. mutta siihen mulla ei ole kuvausvälinettä. Toivottavasti postausta odottaneet saivat nyt jotain käteensä. Kysymyksiä ilmaan mikäli joku jäi vaivaamaan!

xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

6 kommenttia:

17/10/10 23:40 , Blogger anita kirjoitti...

ihana postaus! oot tosi kaunis ilman meikkiäkin :)

 
18/10/10 10:18 , Blogger mon-A-mie ♥ kirjoitti...

Ur really cute Girl.

xoxo
Mona*

 
18/10/10 10:34 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Olet kyllä todella luonnonkaunis, niin ei pahemmin meikkiä tarvitsekkaan käyttää!

Oriflamella on aika samantyyppinen kulmaväri-paketti kuin tuo sinun,

http://fi.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml

Jos linkki ei aukea suoraan oikealle sivulle, niin kulmaväri löytyy 42-43 aukeamalta ! :)

 
18/10/10 11:08 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

EIIII ei voi olla totta et toi wet'n'wildin kulmaväripaketti lopetetaan?!?! en oo löytänyt mistään yhtä hyvää väriä sopivalla hinnalla. täytyy käydä hamstraamassa noita kaappi täyteen ennen kuin katoavat markkinoilta :D

 
18/10/10 20:05 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Siis mitä ihmettä teet noille sun hiuksille ? Eihän kellään voi olla noin kiiltäviä hiuksia!! Sun hiukset on ihan täydelliset !:)

 
19/10/10 11:50 , Blogger Casey kirjoitti...

anita, kiitti <3

monA.mie, thanks <3

Anonyymi,kiitos ihana ja kiitos tuplasti tuosta linkistä! :)

Anonyymi, mä yritin sitä hamstrausta, totaaa kaikkialta loppu jo:( eli maailman loppu tulee myös ellei siitä tule uutta versiota...

Anonyymi, kiitos:) mä aina tuskailen mun hiuksien kanssa koska ne on tosi karheat, joten ihana kuulla että ne näyttää sileiltä:D GHD:llä saa aika sileää jälkeä ja käytän silottavia shampoita ja hoitoaineita :)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu