Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Once I had a dream

10/15/2010

Once I had a dream

Kävin tänään ostamassa iskälle hieman myöhässä synttärilahjan. Tiesin kyllä mitä hain, mutta vasta nyt sain sen käsiini :) Aloitetaan siitä että seuraavat kolme kuvaa on mun lukuisilta espanjan reissuilta:

Barcelona 08
Sevilla 08
Madrid 08
Tänään nappasin kuvan näistä kaikista, mutta hieman eri muodossa:
Kesän harjoittelu Seppälässä ei ollut todellakaan pelkkää kahvinkeittelelyä vaan pääsin ihan oikeisiin hommiin ) Nämä kolme paitaa suunnittelin heidän toivomuksestaan ja viimeistelimme ne yhdessä suunnittelijan kanssa. Kiitos Antin, minäkin ymmärrän tällä hetkellä aika paljon printtien suunnittelusta ja piirtämisestä! En oikein muista kuinka kauan siitä on kun ensimmäisen kerran haaveilin, että saisin joskus jotain itse suunniteltua kauppoihin myyntiin. Nyt tämä ensimmäinen pikku etappi on saavutettu jollain tapaa. Tämä on kuitenkin vasta pienen pieni ensi askel toivottavasti:)

(sininen paita kääntyi joka kuvassa ihan keltaiseksi, oikea väri on kirkkaan sininen. Samoin muut värit ovat kirkkaampia luonnossa, kuin liikkeen valossa)
Harjoittelun aikana tuli suunnitteltua juuri t-paita printtejä, mutta myös neuleita ja huppareita yms. Se työpätkä oli kaiken kaikkiaan tosi antoisa ja ihana. Terkkuja sinne tutuille mikäli tämän luette :)! Toivottavasti myös seuraava harjoittelupaikkani (etsinnän alla) tulee olemaan yhtä huippu. Olen tosissaan hurahtanut alaani (ei varmaan ollut yllätys?) ja nimenomaan suunnitteluun. Toivoisin että näkisin myös naisten suunnittelua, vaikka miesten osastollakin oli hauskaa. Naisille suunnitteleminen tuntuu kuitenkin enemmän mun jutulta ja sitä haluaisin tehdä tulevaisuudessa. Mutta kuten sanoin, tämä oli vasta pieni ensi askel, toivottavasti matka on tästä vain ylös- ja eteenpäin!

Iskälle kävin siis yhden näistä tänään hakemassa, katsotaan mitä se tykkää. Nyt pakkailen kamat ja iltasella auto kohti pääkaupunkiseutua. Viikonloppuna tiedossa kouluhommia ja ompelemista.

Hauskat viikonloput teille !

xoxo
Casey

Tunnisteet: , ,

6 kommenttia:

15/10/10 17:08 , Blogger Riikka kirjoitti...

Oho, ihan mahtavia!! Voisin ostaa poikakaverille ton Barcelona paidan, kun just kesällä vietettiin ihana loma siellä :)

Mistä muuten toi sun espanja innostus on lähtöisin? Oletko montakin kertaa ollut siellä? Mä olin nyt kesällä ekaa kertaa Barcelonassa, oli kyllä mahtava kaupunki, jonne haluan pian uusiksi..

 
15/10/10 18:16 , Blogger Casey kirjoitti...

Riikka, kiitti:) käy hakemassa pois, ne on niitä 9.90 kampanja paitoja,joten ei ole paha hintakaan! Ja mun innostus varmaan lähti joskus ylä-asteella/lukion alussa kun kävin ekaa kertaa Espanjan suurkaupungeissa. Rannikolla ja Kanarialla kävin jo lapsena mutta suurkaupunkeihin tutuistuin tällöin. Aloin myös ysillä lukea kieltä opistossa ja innostuin todella. Kaikki vaan tuntui heti ihanalta, kieli, kulttuuri, kaupungit, ruoat kaikki. Sitten kun paikalliset vielä lähes poikkeuksetta luulevat että olen myös espanjalainen niin tuntuuhan se kodilta:D Mulla on myös siellä asunut vaihtelevasti erilaisia tuttuja/sukulaisia, eli siinä se kai lyhykäisyydessään.

 
15/10/10 21:44 , Blogger Laura kirjoitti...

Wwwou, vähänkö on hienoja! Huippua, että joku on ihan omalla alallaan ja nauttii siitä mitä tekee :)

 
16/10/10 13:05 , Blogger Adita kirjoitti...

Upeat paidat kyllä!
Hei ite olen lähdössä Madridiin huomenna ja ihan innoissani siitä olenkin. Espanjalainen kulttuuri on vaan jotain niin mahtavaa! Onko kaupungissa jotai pakko nähdä/käydä paikkoja sun mielestä:)?

 
16/10/10 16:16 , Blogger Ansku kirjoitti...

Ei mutta toihan on ihan mahtavaa, nyt mun pitää viedä mun Teemun Seppälään ja selostaa sille, että yks kiva bloggaaja on suunnitellu noita paitoja : D
Hieno saavutus, kai tässä vois onnitella. Eli joo niin siis onneaa! :>

 
16/10/10 17:43 , Blogger Casey kirjoitti...

Laura, kiitti:) siitäkin pitäis välillä kyllä muistaa olla onnellinen että ylipäätänsä on löytänyt "oman" alansa!

Mariella, kiitti! Madridissa oon pyöriny lähinnä ydinkeskustassa. Mutta Plaza Mayorille ainakin tapaksille illalla, hienoja rakennuksia on Madridin pankki ja kaupunkigintalo. Keskuspuistosta tykkäsin itse ja siellä olevasta taidenäyttelystä (siellä on kai ilmeisesti joku vaihtuva?). Keskusaukio (plaza del sol?) aukeaa joka suuntaa, siellä paljon kauppoja, ravintoloita jne. Paras meny oli mun mielestä juuri tuolla yhdessä äyriäisravintolassa, jossa sisustuskin oli simpukoista yms.! Siitä on hetki kun oon viimeksi ollut Madridissa, mutta ihana sekin on<3

AnsQ, jeijei,kiitti <3!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu