Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

NEW HAIR

5/13/2011

NEW HAIR

Siinäpä se, eli uusi tukka. Tai lähinnä väri. Leikkasin kyllä viime viikolla 10 senttiä pois ja nyt sitten värjäsin ne. Pitkään olen hamstrannut ruotsista väriä, mutta tällä kertaa piti ottaa riski ja kokeilla uutta. Yleensä nää riskit on ihan tuhoon tuomittuja juttuja, mutta nyt oon tyytyväinen. SOYSS-keskiruskea näyttää mun päässä tältä;

Tän lisäksi perjantai 13. pv hymyili mulle muutenkin. Voitin nimittäin työntekijöiden kesken arvotun lahjakortti risteilyn Tukholmaan. Juuri eilen sanoin Teemulle miten kiva ois lähteä pikku kesä reissulle :) JEEJEE. Ja vielä jotain hyvää, eli huomenna suuntaan suoraan töistä Turkuun, jossa aikoinaan asuin reilun vuoden verran. Pitkästä aikaa näen mun siellä asuvia ystäviä. En malta odottaa :)

Mahtavat viikonloput kaikille!
ja hoitakaa nyt leijonat vielä homma kotiin, niin se on siinä!!

PS. yks kysymys bloggerille, mihin hittoon on kadonnu mun edellinen postaus ja sitä edellisen kommentit?Hienoa toimintaa!
xoxo
Casey

Tunnisteet:

6 kommenttia:

13/5/11 22:22 , Blogger maria kirjoitti...

kaikilla taitaa olla tuo ongelma - postauksia ja kommenteja on gone with the wind. toivotaan vaan et ilmestyy tuolta blogosfäristä jotenkin asap!!!

 
14/5/11 00:14 , Blogger Katja kirjoitti...

jep, eilisen postaukset ja kommentit(tulleet sekä lähetetyt)kadonneet. How nice.
Tykkään hirmusti tästä sun asusta ja toi höyhen on aivan superkiva. Inspiroidun ettimään jotain vastaavaa itselleni kun olen remontin takia laiska enkä jaksa diy-projekteja, mutta ei mitään noin hienoa löytynyt! :)

epäilen, että edellinen kommenttini on hävinnyt myös, mutta hehkutan sillä uhalla, että kahdesti tulee: löysin sun blogin vasta ja tykästyin heti! Tosi mainio blogi! Nyt aion lukea ahkerasti jatkossakin :)

 
14/5/11 00:18 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Täytyy sanoa, että olet aivan mahtava tyttö! Menet tuolla luonnollisella kauneudellasi jo minun mittapuussa Jennifer Lopezinkin ohitse :) kaiken lisäksi blogissasi on aivan ihana iloinen fiilis koko ajan, jonka takia aina odottelen innolla uusia postauksia!
Jatka samaa rataa, olet huippu!
-tellu

 
14/5/11 02:08 , Blogger Ira kirjoitti...

Täällä vähän sama - alkuun oli kadonnut 3 postausta, sitten ne palas ja nyt on kommentit kateissa. HÖH! Ja yritinpä muuten sitä sun edellistäkin asua kommentoida, oli nimittäin tosi kiva! :) Tukka sopii kans oikein hyvin.

 
15/5/11 12:06 , Blogger Ansku kirjoitti...

Superit hiukset! Toi aurinko vaan vähän hämää, enkä nyt saa selkoa, että minkä värinen sun tukka oikeesti on :D Varmaan toi tyven väri on lähimpänä sitä oikeeta kumminki :> Voisin ehkä kokeilla tota samaa väriä, jos kerran toimi. Oon aika skeptinen uusien hiusväri merkkien suhteen mutta ehkä uskallan testata tota nyt kun säkin uskalsit :D

 
15/5/11 18:21 , Blogger Casey kirjoitti...

maria, näköjään on! ihme touhua... Onneks mulla ei hävinnyt, kuin yksi postaus.

Katja, kyllä ehdin sun kommentin lukea ja kiva kuulla, että tykkäät :) vinkkinä vaan, että nettikaupoissa olen noita vastaavia pitkiä höyhenkoruja nähnyt. Kiitoksia kovasti!

tellu, voiei mitä sanoja, kiitoksia mielettömästi. Mutta hiukan toppuuttelua, nimittäin kyllä Lopez on sen verran mahtava nainen, että suosiolla jään hänen varjoonsa :)

Ira, no höh.mä säästyin vaan yhdellä postauksella. Toivottavasti tää ei toistu! Kiitti!

AnsQ, joo toi juuri yrittää nyt olla se uusi väri. Aika tumma, mutta tykkään kyllä :) kiitoksia! ps. ainoa miinus siihen väriin, että hoitoaine tuoksuu aivan karseelta, eikä tee yhtä pehmeäksi, kuin muiden värien hoitoaineet!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu