Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Niittivyön syrjäyttäjä?

1/30/2010

Niittivyön syrjäyttäjä?

Nyt vielä niitä päivän kirppislöytöjä:) ei niitä tehty, kuin kaksi varsinaisesti, mutta uskon ainakin toisen olevan monen päivän pelastaja...
Mä oon aika kyllästynyt jo mun iänikuisiin niittivöihin ja toivoisin jotain vaihtelua. Pelkät mustat vyöt tuntuu taas välillä super tylsiltä, eli jotain speciaalia kaipailin. Oiskohan tässä ainesta:
Mä oon ite ainakin syvästi vakuuttunut:D kaiken lisäksi siinä on koko matkan noita reikiä, joten ei tarvitse edes lisäreikiä käydä tekemään:) Mitäs tuumitte? Hintaa tällä oli vähän liian suolaiset 5e mut minkäs teit. On se sentään aitoa nahkaa...
Sit löysin vielä oversize  reikävillapaidan, josta joku kehtasi myytää vaivaiset 2e. Ei siinä mitään,ihan jees kirpparihinta mutta kun materiaalitiedoissa lukee 50% villaa ja 30% mohairia luulisi hinnan olevan jotain muuta:D
Olen muuten alkanut koulun myötä seurailemaan, jopa pakkomielteellä noita matskusisältöjä. Sitä välillä yllättyy mitä niissä oikeasti onkaan. Mutta joo toi kuva ei oikee ole edukseen paidalle,mut eiköhän se nähdä käytössä pian jos ja kun nää siperiakelit jatkuu!

Öitä

Casey

Tunnisteet: ,

1 kommenttia:

23/2/10 16:24 , Blogger boredum gym balls kirjoitti...

very good site xD

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu