Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

I got it!

1/30/2010

I got it!

Noniin, vapaapäivä on tän päivän juttu ja oon kyl nauttinut siitä ihan älyttömän paljon!
Nukuin pitkään ja lähdin sit pienelle kierrokselle ja äsken palailen kotiin:)
Tän näköisenä tein sit lähtöä:
Päällä tänään ihan basickamaa. Farkkupaita Zarasta, vyö kirppari ja liivitoppihässäkkä Topshop
(oon pahoillani kuvien mystisestä pimeydestä)

Jostain lehdestä bongasin tän tyyppisen vyökuvan. Oon itse pitäny noin vyötä jo pienen ikuisuuden, koska ne tuppaa aina olemaan niin pitkiä, mut nyt se näköjää on enemmän trendi ku käytännön syy:) mikäs siinä.
me likes.
Ensin suunnistin lähikirppareille ekaa kertaa katselemaan tarjontaa ja jotain tarttuikin mukaan!
Vetäisin legginsien ja nilkkureiden lisäksi jalkaan vielä säärystimet lämmittämään:)
Sit jatkoin Itäkeskukseen Teemun kanssa, yritin etsiä sitä takkia, mut huonoin tuloksin, kaikki takit on tungettu jo pois myynnistä ilmeisesti. Pitää kai palella loppu talvi:D ihanaa. Mutta niin, sit päätettiin lähteä keskustaan syömään...
Sushia KämpGalleriassa <3 naminami. Olin myös järjettömän onnellinen, että päätimmen mennä Kämppiin, koska H&M tarjosi mulle mustan gardiganin, jota yritin jo tilailla kuukausi sitten netistä, mutta olivat loppuneet:) Eli ainakin yksi ylivedettävä kevään ostoslistalta!
Törmäsin hennesillä myös tähän khakin väriseen "sadetakkiin" ja olin päivällä nähnyt lähikirpparilla lähes täydellisen kopion, jolla hintaa oli ne huimat 2e. Pitäisiköhän kirmata maanantaina hakemaan, se kaipaisi ainoastaan pientä lyhennystä...Mitäs mieltä?

Kävin myös mun lempikaupassa ostamassa pähkinöitä muutamat pussit ja viikonloppulukemista:)


Palaan niiden muutaman kirppislöydön kanssa myöhemmin:) saattaa olla että huomenna piipahdan valtterissa tossa naapurissa ja sit keskustassa vielä metsästämässä sitä takkia.
Nyt lauantai illan viettoon:) hauskat viikonloput!

Casey

Tunnisteet: , , ,

3 kommenttia:

4/2/10 19:00 , Anonymous mums kirjoitti...

asutko vallilassa? iihanan näköistä sushia:)

 
4/2/10 21:48 , Blogger Casey kirjoitti...

mums, joo asustelen:) ja sushi oli kyllä taivaallista!

 
18/2/10 21:11 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ihana toi farkkupaita! =) miten oot aina niin nättinä liikenteessä?

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu