Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Korkeasaari ja värikypärä

7/15/2010

Korkeasaari ja värikypärä

Korkeasaaressa mentiin poikaystävän kanssa tämä päivä ja sen jälkeen käytiin sushilla ja hengailtiin vain kaupungilla. Oli kyllä super hauska päivä eikä se kello viiden kaatosadekaan haitannut meitä:) Kaikki muu oli täydellistä paitsi mun pää,jonka värjäsin eilen ekaa kertaa kolmeen kuukauteen. Se oli tosi vaalea auringon jäljiltä.NOH ei ole enää, luonnonruskeasta tuli karsea tumma värikypärä.noh se vaalenee ja en jaksa enää valittaa kun olen marissut koko päivän:D
Nyt valmistaudun kohtaamaan siskon espanjalaiset ystävät:D kielimuuri välissä mutta enköhän mä selviä:)

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

16 kommenttia:

15/7/10 20:29 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

oiku sulla on komee poikakaveri:) ja tosi kiva asu sulla!

 
15/7/10 20:39 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Tunnetko sä Jannia ja Saraa, ootteko kavereita?

 
15/7/10 21:02 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

oot hirmu luonnonkaunis tyttö, ja hiukset ei todellakaan näytä miltään värikypärältä!

kun mainitsit tosta kielimuurista..oon nimittäin ymmärtäny et oot (edes osittain) espanjalainen joten oon olettanu että osaat puhua espanjaa..? oonko ymmärtänyt aivan väärin? :-D

 
15/7/10 21:23 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi,kiitos:Dteemunkin puolesta:)


Anonyymi, en nyt voi sanoa että tunnen kumpaakaan mutta tiedän kyllä:) Saran kanssa oltiin samassa lukiossa ja mun poikaystävä tuntee joonaksen ja jompen futispiireistä!

Anonyymi, voi kiitos:)omaan silmään tukka on niin tumma että ahdistaa mutta eiköhän se tuossa paahteessa pian vaalene. En tosiaan ole espanjalainen tippaakaan, mutta olen lukenut kieltä aikoinaan 4vuotta.Vähän on ruosteessa tällä hetkellä kun ei ole joutunut käyttämään mutta eiköhän se lähde sujumaan. Espanjaa olen tainnut täällä vähän liikaakin hehkuttaa hurjan fanituksen nojalla sitä maata kohtaan!:)

 
15/7/10 22:00 , Blogger Riikka kirjoitti...

Sun miehes on aika hot :D Ja mun mielestä noi hiukset on kivat! Sopii hyvin sulle kun oot noin kivasti ruskettunut.

 
15/7/10 22:32 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Olette ihania poikaystäväsi kanssa!! Hihiii, kauanko ootte seurustellu ;-P

 
15/7/10 23:01 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

söpöjä ootte sun poikaystävän kaa :) jotenki tosi mukavan ja kiltin näkösiä :)

 
15/7/10 23:01 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

söpöjä ootte sun poikaystävän kaa :) jotenki tosi mukavan ja kiltin näkösiä :)

 
15/7/10 23:49 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

noi hiukset on just hyvät! älä siis turhaa niistä valita :D tosi komee toi sun poikaystävä :)

 
16/7/10 08:12 , Blogger Casey kirjoitti...

Riikka,heh kiitos:)

Anonyymi,:) kohta 6vuotta tulee täyteen!

Anonyymi,:Dkiitos, ollaankin aika vässyköitä noei.hah:)

Anonyymi,huh no hyvä:)kiitos!

 
16/7/10 21:31 , Anonymous emilia kirjoitti...

Moikka taas! :) Olen se sama emilia kuin viime vai edellispostaukseen kommentoi siistä ghd-raudasta!

Eli oliko se minkä tilasit niin http://www.lookfantastic.com/haircare/electrical/hair-irons/ghd-iv-styler-plus-free-thermal-protector-for-normal-fine-hair-and-free-heat-mat.html tämännäköinen paketti?

Kun en tajua kun tuolla on monia saman näköisiä paketteja, kuten http://www.lookfantastic.com/haircare/electrical/hair-irons/ghd-new-generation-iv-mini-styler-plus-thermal-protector-for-normal-fine-hair-and-black-heat-mat-travel-pouch.html tämä! Vai kun tuossa lukee tuo mini niin onkohan tuolla raudan koolla jotain eroa? Onko sinulla tuo mini vai?

 
16/7/10 22:51 , Blogger Casey kirjoitti...

emilia, tuo eka näyttäisi siltä mun paketilta. Ministyler on se pienikokoinen jolla ei mun mielestä tee kyllä mitään ellei ole tosi lyhyet hiukset tai halua tehdä kunnon sykkyräkiharoita:)

 
17/7/10 10:44 , Anonymous emilia kirjoitti...

Kiitos todella paljon avusta! :) Olen kyllä jo 25-vuotias, mutta eivät nämä nettikaupat varsinkaan ulkomaalaiset ole minulle niin helppoja! :D Kysyisin vielä, että pitääkö tuonne rekisteröityä että pystyy tilaamaan? :) Iso kiitos kärsivällisyydestäsi ja avusta :)

 
17/7/10 14:25 , Blogger Casey kirjoitti...

emilia, hah ei se mittään:) itsekin oon tilaullu netistä vain muutaman kerran ja aina on sormi suussa kun en tajua! Mut kyllä mä ainakin jonkun rekisteröimissivun täytin ja sitten tilasin.Eihän se mihinkään velvota tai muuta:) tosi hyvä ja luotettava sivusto mun mielestä:)

 
18/7/10 19:20 , Blogger Ansku kirjoitti...

Tonne mäkin haluan! Ihania noi kuvat teistä. Mistä noi sun miehen pöksyt on ostettu? 8)

 
18/7/10 22:40 , Blogger Casey kirjoitti...

AnsQ,kiitti:)luulen että pöksyt on Norjasta jostakin kaupasta..

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu