Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Sunny weekend

4/10/2011

Sunny weekend

Tässä vähän kuvia viikonlopulta. Eilen tosiaan käytiin syömässä Teemun pelin jälkeen Chico'sissa ja tänään nautittiin mahtavasta brunssista parvekkeella! Lämpötilat nousivat siinä 25 asteeseen ja oli niin kesäinen fiilis. Mahtavaa ei voi muuta sanoa! En ehtinyt sitä shortsi-videota kuvaamaan, mutta huomenna töiden jälkeen uusi yritys.
Teemun maistelin paikan cajun-burgeria ja minä vegeplatea. Molemmat ihan kelpo annoksia. En ole mikään chico'sin suurin ystävä, mutta kyllä tommonen välillä maistuu!
mun naamakin oli ku naantalin aurinko
voishan tota rusketusta jo saada pintaan. kalkkiksena on kiva olla.
Tämän lisäksi heitin pitkän aurinkoisen lenkin (syytäkin ehkä näiden ruokakuvien jälkeen :D). Ihanaa oli juosta ilman takkia pelkässä kollarissa ja trikoissa. Kevät tulee, mä alan uskoa siihen viimeistään nyt!

xoxo
Casey


Tunnisteet: , , ,

8 kommenttia:

10/4/11 19:47 , Blogger Laura kirjoitti...

Moikka! Iloinen olemuksesi ja oma tyyli tekee blogistasi mielenkiintoisen seurata. Oletko kuitenkaan harkinnut, että sivupalkin ei aina tarvitsisi olla päällimmäisenä. Selailen blogeja usein puolella näytöllä, ja seuraamistani sinun on ainoa, jossa en pysty rullaamaan näyttöä vaakasuorassa, vaan sivupalkki tulee jotenkin vammasesti postauksen tekstien ja kuvien päälle ja tekstikenttä on todella kapea, eikä postausta siis pysty lukemaan ilman, että levittää selausikkunan koko ruudun kokoiseksi. Tajusitkohan? Ehkä olen ainoa, jota tämä hämää, mutta en keksi mitään syytä, miksi sulla pitäisi olla näin kun nyt on. Aurinkoista kevään jatkoa!

 
10/4/11 19:57 , Blogger Peeta kirjoitti...

Hmm toi sun kalpeus kylläkin näyttää samalta ku mun rusketus :D Eli et sä nyt ihan valkonen ole! Kesällä en ehkä haluu tulla kattomaan sun kuvia... No ei =)

Kiva asu, oikeestiko pyöräilit toi hattu päässä? Mulla on aina ongelmia pyöräillä hatun kaa ku pitää tunkee huppu siihen päälle ettei se tippuis! Noin isolieriseen ei saisi edes huppua :o

 
10/4/11 20:36 , Blogger Ansku kirjoitti...

Mistä ton (muka)kalkkis kuvan hame on?

 
10/4/11 20:49 , Blogger Casey kirjoitti...

Laura, ensinnäkin kiitos :) ja tuota noin, joskus joku on maininnut samasta asiasta, mutta itse en ole sitä omallani enkä millään muulla koneella huomannu. Enkä varmaan siksi edes tajunnut muuttaa :D ja nyt jos ihan rehellisiä ollaan niin oon sen verran surkea koneiden kanssa, etten nyt ihan varma ole mitä mun pitäisi sitten tehdä?:D jos sulla on joku supervinkki tähän niin antaa tulla! tietty haluan, että blogin ulkoasu toimii ja sitä on helppo lukea:)

Peeta, :D hah, musta vaan tuntuu niiiin valkealta tällä hetkellä. Normaalisti olen käynyt talvisin ulkomailla ja rusketus on pysynyt edes jonkunlaisena ympäri vuoden. Samoin kävin nuorempana solariumissa ja pidin rusketusta yllä, mutta en luojan kiitos enää :) ja ajelinhan mä tuo päässä. Välillä pidin lieristä kiinni, mutta ei se mitenkään häirinnyt ajoa:)

AnsQ, forever 21:sta vuosi sitten :)

 
14/4/11 22:51 , Blogger emmi kirjoitti...

Ihana blogi sulla! Semmosta kyselisin, että mistä oot löytäny noin ihanat kengät ? Oon ettiny tommosia vaikka ja mistä mutta ei tunnu löytyvän ainakaan täältä tampereen suunnalta.. :)

 
15/4/11 09:40 , Blogger Casey kirjoitti...

emmi., kiitti :) kengät on ruotsista hiihtolomalla ostettu!

 
17/4/11 00:33 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mitä mysliä tuo on, näyttää herkulliselta? :) Ja onko noi croissantit ite tehtyjä vai minkä merkin? Ah, nälkä. :D

 
17/4/11 08:32 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, myslin oon tehny itse :) ja croissantit on siitä painepakkauksesta? siis se semmonen kylmässä säilytettävä lieriöpurkki joka poksautetaan ja taikina pursuaa sitten esiin :D ihana selitys...

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu