Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Nude

4/26/2010

Nude

Tänään olisin halunut pukeutua kokonaan nuden/beigen sävyihin, sillä inspiroiduin taas kovasti näistä Celinen S/S 2010 kuvista:

kuvat Style.com
Asu kuitenkin kaatui sukkahousuihin,sillä tajusin ettei minulla ole kivoja vaaleita sukkahousuja. Mieleeni tulivat samantien viime viikolla H&M:ltä bongatut nuden väriset sukkahousut, jotka saavat luvan olla vielä siellä kun ryntään niitä tässä jokupäivä hakemaan. Sain kuitenkin tyytyä vain osa beigeen ja ne näyttäivät tältä:
ei käsitystä mitä tapahtui lupuille kuville,antakaa anteeksi järkkylaatu. Halusin kuitenkin laittaa ne...


Beige/nude + ruskea sävyjä nähtii myös esim. Chloe:in F/W 2010 näytöksessä. Tämä on semmoinen linja jolle itsekin voisin lähteä, yhdistellä eri matskuja silkkiä,nahkaa,villaa ja pienillää värisävyillä tehdä eroa vaatekappaleisiin. Mutta eletään tämä kesä ensin:D

Nyt painuin sänkyyn,oon kuoleman väsynyt. Töiden jälkeen on tehty toisia töitä  (tilaus) tähän asti. Kyllä uni maittaa nyt!

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

4 kommenttia:

27/4/10 18:38 , Blogger Iris kirjoitti...

Mä haluan ihan ystävällisessä mielessä kysyä, että oikoluetko _ikinä_ sun postauksia? Niissä on lähes aina ihan älyttömiä asia-, yhdyssana- ja kirjoitusvirheitä. Mä itse aina oikoluen kaikki omat tekstit, eikä se oikeesti vie kuin minuutin pari tekstin pituudesta riippuen. Suosittelen sullekin! Ja kyllähän niitä virheitä kaikki tekee aina joskus ja vahinkoja sattuu, mutta sun tekstis on ollut viime aikoina tosi vaikeaselkoista lukea ja sisältää tosi tylyjä virheitä :( Halusin antaa tän palautteen siksi, koska tää asia on häirinnyt mua jonkin verran jo pidemmän aikaa. En siis pahalla tätä sano! :)

 
27/4/10 20:48 , Blogger Casey kirjoitti...

Iris, ensiksikin ei tarvitse yhtään pyydellä anteeksi tämmösiä kommentteja:) mulle saa sano niin positiivisia kuin negatiivisiakin juttuja, no joo ehkä joku järki sitten niihin negatiivisiin.Mutta näin asiallisiin palautteisiin mulla ei oo kuin hyvää sanottavaa.Ja vastaus sun kysymykseen ei en ole koskaan oikolukenut mun tekstejä, vaikka olisi todellakin pitänyt:D mulle tulee nopeesti kirjoittaessa virheitä ja huomaan ne vasta lukiessani jo julkaista postausta. Tästä lähtien oikoluetaan ja koetetaan välttää vaikea lukusuutta:) Kiitos että vihjaisit,tää varmasti parantaa blogiakin:)!

 
27/4/10 22:17 , Blogger Iris kirjoitti...

Hienoa, että tästä oli jotain hyötyäkin eikä mennyt tarpeettomaksi purnaamiseksi! :)
Haluan muuten lisätä, että löysin blogisi tässä kuukausi kaksi sitten, ja muuten oon ollut tosi tyytyväinen laadukkaaseen ja mielenkiintoiseen sisältöön! Oon itse miettinyt pitkään, lähtisinkö opiskelemaan vaatetusalaa ja täytyy sanoa, että postauksesi saivat mut kallistumaan siihen, että hain nyt ainakin yhteishaussa vaatetusalan artesaanin koulutukseen, katsotaan nyt miten käy. Työtilanne alalla vähän huolestuttaa, mutta intoa, tahtoa ja toivottavasti taitoja yrittää multa ainakin löytyy. :)

 
28/4/10 06:45 , Blogger Casey kirjoitti...

Iris, joo tämmöiset jututhan on vaan plussaa sekä mulle että lukijoille:) Mutta kiva että oot innostunu alasta.Mulle on varmistunu koko opiskeluaikanani ajan yhä enemmän se että tää on mun juttu:) ja meidän koulusta ainakin valmistuneiden työprosentti on ollu 95% luokkaa.eli ei hätää:)Mun pointti on se et ihmiset käyttää vaatteita ja tulee aina käyttämäänkin!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu