Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

WGSN love

4/25/2010

WGSN love

Helou, mun piti tehdä tälle päivälle toivepostausta mun perheestä, mutta yksinkertaisesti oon ollut niin laiskaa matoa aamupäivän lenkkeilyn jälkeen etten ole saanut semmoista aikaiseksi. Tosissaan siskon kanssa käytiin juoksemassa taas töölönlahtea ympäri ihanassa aurinkosäässä:) Sen jälkeen se värjäili mun hiuksia (joiden eroa tuskin kukaan huomaa, mutta väri on nyt haalistumiseltaan  tasoitettu ja on vähän kiiltävämpi). Innostuin jo löytäessäni "kylmän ruskean" sävyisen hiusvärin mutta se olikin kevytväri ja jouduin tyytymään Garnierin luonnolisten sävyjen keskiruskeaan. Haavelein superluonnollisen näköisestä ruskeasta tukasta, semmoisista mitä nähdään catwalkeilla malleilla. Kaikki punasävyt ällöttää suuresti,nimittäin mun hiuslaatu imaisee ne itseensä ja kääntää kaikki värit erittäin punertaviksi. Mutta tältä ne nyt suurinpiirtein luonnonvalossa näyttää:
Mitäs tykkäätte? Näkeekö eroa:D
Lupailin näyttää teille mitä sisko kahmaisee mukaansa niistä mun tuomista löydöistä:
Tekonahkis lähti heti mukaan, lisäksi farkkushortsit, farkkulegginsit, vyö, tuubitoppi hauskoilla vetskariyksityiskohdilla (tätä voin jopa lainata sillä pysyy munkin päällä), raitapaidan ja mustan söpön mekon. Loppusaldo tälle kasalle oli tasan 20euroa.
Huomenna voi tulla taas lisää tavaraa ja tuleekin kun tuotteita palautetaan viikonlopun sovituksesta kotiin. Saa nähdä kasvaako siskon kasa:D  Omat ostokset ovat vielä aika minimaaliset, esittelen ne sitten lopuksi. Mutta mites,iskikö siskon saalis?

Tänään olen makoillesani selaillut WGSN:stä tulostettuja paperinippuja (voi luoja jos saisin omat käyttöoikeudet siihen). Kyseessä on jonkinlainen "trendien päivitys paikka", johon siis kerätään kokoajan ympärimaailmaa kuvia uusista tuotteita, muotinäytöksistä, pohditaan tulevaisuuden trendejä jne. Sieltä löytyy kattavin tietopaketti, minkä minä olen nähnyt, kaikkiin ajankohtaisiin trendeihin/juttuihin/putiikkeihin yms muodin suurkaupungeissa (NYC, Barcelona, Milano, Pariisi, Kööpenhamina jne.)
Mun yksi lemppariosuuksista onkin koulussa ja nyt harjoittelussa ollut trendien läpikäyminen ja niistä ammentaminen. Printtailin tauolla muutamia naisten juttuja, jotka minua kiinnostivat. Parhaimpiin kuului tämä "Very important pieces" jossa esiteltii ensi syksyn ja talven kovimpia sanoja.
Pari juttua nämä tekivät mulle selväksi mitä tulen hankkimaan, ainakin nahkaisia yläosia/tunikoita, lisää laadukasta silkkivaatetta ja KELSITURKIN ehkä lentäjämallilla. Palaan niihin myöhemmin vielä kuvien kera. Nyt fiilistelen cropattua leather toppia, jonka ajattelin sopivan ihanasti jo kesään:
Ja beigenä kiitos, nyt vaan kangasta etsimään :)
Olipas sekava postaus:D ei pitänyt olla mitään ihmeellistä kirjoitettavaa joten löpisin sitten ihan mitä sattuu. Noh ehkä huomenna paremmin, nyt unille!

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , , ,

2 kommenttia:

25/4/10 22:49 , Blogger inni kirjoitti...

Heti tuli mieleen verkkosukkahousut ja punanen nahkamini tuosta mustasta nahkatopista :D Mutta ehkä sen voi yhdistellä jotenkin vähemmän halvan näköisestikin!

 
26/4/10 06:55 , Blogger Casey kirjoitti...

inni, :Dhaha juuri sitä olin ajatellutkin,noei vaan yritän ainakin saada siitä jotain ihan muuta:))

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu