Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Last one

6/28/2010

Last one

Nyt viedään viimeistä viikkoa harjoittelussa ja on kyllä varmasti aika outo fiilis jäädä sieltä perjantaina pois. Niin hyvin olen päässyt tiimiin mukaan ja kaikki jutut ovat alkaneet sujua! Tämmöisissä vetimissä aloitin viimeisen viikon:
kaulakoru & shortsit H&M, kengät spiritstore+diy, neule Vila, toppi siskon vanha, laukku Blanco
Viikonloppuna ehdin muutaman tunnin makailla (ja nukahtaa) auringossa ja väriäkin tuli pikkaisen. Toivon niin että viikonloppunakin paistaa ja pääsen viimein kunnolla fiilistelemään auringosta:)
Mun piti lähteä kuvailemaan ilta-aurinkoa, mutta päädyttiinkin Teemun kanssa kävelylle ympäri vanhaa Vallilaa. Jotenkin tykkään noista puutaloista ja siitä että vaikka meidän etupihalla on vilkas katu niin takapihalle aukeaa tämmöinen rauhallisempi alue:)
Äsken vielä uurastin cookiesien parissa, joita sitten tarjoilen perjantaina töissä!
Tuli muuten vedettyä ihan pikkasen tota taikinaa. Toi maistuu suhteellisen samalta kuin ben&jerrysin cookiedough! namii okei meen huomenna lenkille jos mun nilkan rasitusvamma antaa myöten:D

Huomiseen:)
xoxo
Casey

Tunnisteet: , ,

16 kommenttia:

28/6/10 23:04 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

laitahan reseptiä näille ihanuuksille ? :)

 
29/6/10 02:03 , Blogger Adita kirjoitti...

Ihana asu! Oot ensimmäinen ihminen, kuka on saanut noi pyöräilyshortsit näyttämään hyvältäa mun mielestä!:)

 
29/6/10 06:22 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, juu laitetaan:)

Mariella, kiitti:)

 
29/6/10 07:54 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei millasta työtä se sun harjoittelu on ollut? Tuskin olet Seppälässä myyjänä vaan mitä se pitää sisällään? Oon miettinyt tätä jo kauan :D

 
29/6/10 12:07 , Blogger Kata kirjoitti...

Tää on niin hassua katella näitä kuvia koska oon lähestulkoon koko elämäni (ja edelleenkin) asunut juuri noissa samoissa maisemissa. Toi asu on aivan ihana!

 
29/6/10 14:59 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

cookie ohjetta! :)

 
29/6/10 18:19 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, :Djuu en ole myyjänä! vaan olen Seppälän pääkonttorilla ja olen siellä tehnyt suunnittelijan ja mallimestarin hommia:) Olin miestenosastolla joten miestenvaatteita siis! Voisin tehdä ehkä postauksen harjoittelusta jos teitä kiinnostaa:)

Kata, aijaa:) hassua ettei olla törmätty jos kerran ihan vieressä asutaan! kiitti:)

Anonyymi, tulossa:)

 
29/6/10 20:32 , Blogger Ulriikka kirjoitti...

Nuo kengät ovat kyllä niin mahtavat! Tai sinähän se teit niistä kivat ;)

 
29/6/10 21:58 , Blogger Ansku kirjoitti...

Oho.Mun piti juuri sanoa samaa, mitä joku oli tuolla ylempänä todennutkin. Sä oot ensimmäinen, jonka jalassa pyöräilyshortsit näyttääaika kivoilta jopa!

Ton asun väritkin on tosi kauniit, ihan niinkun sun asuissa aina.:>

 
29/6/10 22:20 , Blogger Casey kirjoitti...

ulriikka, kiitos:)tykkään itsekin nyt kun on nuo nauhat!

AnsQ, hah:Dne on niin kätevät kun haluaa pitää tunikoita joita ei sovi mekkona pitää pituuden vuoksi! ja kiitos:) nuo taitaa olla mun lempparivärit:D musta/valkoinen/beige(nude)<3

 
29/6/10 22:21 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Hei tuota, laittaisitko edelleen meille jonkinlaista postausta siitä ghd:stä :)?

 
29/6/10 22:28 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, laitan ehdottomasti heti harjoittelun päätyttyä.Sen jälkeen pystyn muutenkin keskittymään enemmän postausten sisältöön. Vielä pari päivää menee aika kiireessä,mutta sitten laitan liukuhihnalta toivepostauksia:)!

 
29/6/10 23:14 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ookei, hyvä juttu ;) Haluan ehdottomasti kuulla siitä lisää, enne kun alan tilaamaan ittelleni tuommosta kallista laitetta!

 
29/6/10 23:14 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Ookei, hyvä juttu ;) Haluan ehdottomasti kuulla siitä lisää, enne kun alan tilaamaan ittelleni tuommosta kallista laitetta!

 
29/6/10 23:16 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Sulla on muuten ihan sika kaunis nimi! Oon pitkään halunu itselleni samaa nimeä! Oks tää ihan sun alkuperänen nimi vai? Kaunis on nimi, kuten tekin olette:)

 
30/6/10 06:21 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, tietenkin:) mutta kyllä oon aika vakuuttunut sen tehosta, jos sulla on kiire päättää!

Anonyymi, Jos tarkoitat että Casey on kaunis nimi niin se ei ole mun oikea nimi kylläkään. Casey on joku 15 vuotta vanha lempinimi ja oikea nimi on Kaisa :) mutta kiitos kumminkin!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu