Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

3 euron saldo

2/06/2010

3 euron saldo

Sanoin joskus aiemmin tässä ettei se aina hehkuttami Balmain ollut tämän kevään suosikki muotiviikoilla, mutta tämä oli ja on edelleen yhä kovemmin. Sportmax rtw spring summer 2010 <3


Ensinnäkin alkupäässä khaki valloittaa ihanilla eri sävyillään, trenssit takkimekot kaikki vaan kolahtaa. Tummasta osuudesta transparent paita miellyttää eniten silmää. Vika osuus on myös ihana, super rennot lookit, on myös tulossa kovasti mun kevääseen, harmaita "kollari" yläosia ja shortseja. love all. Lisäksi jos sais vielä nyöritetyt vaaleat/khakit kengät tuolta niin oisin kai hetken tyytyväinen?

Mutta tänään mieleni kirkastui, koska löysin pari vaatekappaletta, jotka melkeimpä olisivat voineet kuulua tuohon näytökseen ja hintaa näillä oli yhteensä ne 3 euroa:

1. Euron hintaan lähti mukaan huikea takkimekko/bleiseri silkkistä ihanan laskeutuvaa materiaalia. Väri beigemäinen ja ihana nude vuori! Pitää vielä hankkia ruskea vyö ja sit vaan kevät kiitos! Zarassa ihailin viime viikonloppuna samantyylisiä kevätvaatteita ja nyt olen iloinen etten vielä silloin niitä ostanut:)


2. Se jo aiemmin puhuttu "sadetakki". Jonka "kopiota" sovittelin h&m.llä viikko sitten. Ja tällä hintaa 2e, mutta se kaipaa hieman fiksailua. Olen jo saksinut pitkän helman lyhyemmäksi ja laittanut sirkat vyötärölle. Nyt enää nyöri ja helman ompelu. Esittelen tän asun ehkäpä huomenissa! Väri näyttää vähän hassulta tässä valossa. Oikea väri on "vanha pullon vihreä".


Näin jo päässäni kuvan, jossa mulla on nää päällä, ruskea vyö, vaaleat nyörikengät ja aurinko paistaa!
Tässä alla lähitarkasteluun napattu muutama kuva Sportmaxilta, 2. kuva tiivistää mun ajatukset tällä hetkellä aikas hyvin:)


aij että. nyt en malttais tehdä kouluhommia, kun ois kiva ommella tuo takki valmiiksi.
Mitäs te tykkäsitte näistä?
Hauskat lauantai-illat kaikille:)

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

2 kommenttia:

8/2/10 23:04 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Pari huomiota: tossa sun kuvassa tossa sivun yläreunassa sun ilme on ihan hirveä!!ja muutenki ihan säälittävää tää sun yritys olla joku ulkomaalaistaustainen erikoisella nimellä ku kaikki tietää et oot ihan Kaisa vaan!

xoxo,
Marinella

 
9/2/10 19:00 , Blogger Casey kirjoitti...

Marinella:D kiitos.öh mistäs aloittaisin. yläreunan ilme ei oo kyl mikään kaunein,mut haittaako tuo? ja mikä hiton ulkomaalaistaustainen erikoisella nimellä:DDDDDDDDDD mä oon supisuomalainen ja casey on kulkenu mun netti/lempinimenä siitä asti ku tajusin mikä on irc galleria.mut totta puhut oon ihan kaisa vaan.
xoxo
Ca..ups Kaisa:))))

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu