Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Be my dress part 6

2/06/2010

Be my dress part 6

Nopeasti nyt jotain tänne, ettette luulen että olen kokonaan hävinnyt. Syy miksi mitään ei kuulu eikä näy on se, että teen ihan rehellisesti sanoen 12 TUNTISIA KOULUPÄIVIÄ mun malliston parissa. Mut se palautetaan ensi tiistaina, joten koittakaa kestää:)

Mutta nyt vähän jotain.
Eli tämä mekko lähti matskusta. Löysin niin täydellistä keinomokkaa Göteborgin GårdaTextil putiikista, että päätin ryhtyä tekemään siitä mekkoa. Kaavoitus jäljitteli hieman tän kevään kuumimpaa trendiä eli alusasu trendiä. Mallissa lähinnä leikkaussaumat ajavat tätä asiaa. Mutta niin, materiaalien väreinä kaksi aika samansävyistä beigeä/nudea ihan mitä vaan.


Itse tykkäilin aika kovasti mallista. Harmi vain, että matsku venyy käytössä (kuten mokka yleensäkin) ja nyt se on liian iso mulle, pitää vähän fiksailla siis.
Sain myös tilauksen samasta materiaalista ja mallikin sai muistuttaa mun omaa:
Muokkailin mallia kyllä hieman, helmasta tein pallomaisemman poimutuksilla ja poistin yläosasta leikkaussaumoja. Asiakkaan mekon erikoisuus on irroitettava olkain.

Mitäs tykkäätte?

Mulla on tästä matskusta leikattuna jo hamekin, en vain ole ehtinyt/jaksanut/viitsinyt ommella valmiiksi...
Mutta näin tänään. Yritän viikonloppuna jotain postausta kehitellä, mutta viimeistään ensi viikolla sit taas tositoimissa ja toteuttamassa muita toivepostauksia.

Öitä
xoxo
Casey

P.S. Sain tänään harjoittelupaikan kevääksi/kesäksi ja oon fiiliksissä vaikka väsyttää törkeesti:D

Tunnisteet: , ,

2 kommenttia:

7/2/10 22:15 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

molemmat on tosi upeet=) mistä sait harjoittelupaikan!=)

 
8/2/10 00:54 , Blogger Casey kirjoitti...

kiitti:) meen yhteen yritykseen suunnitteluassistentiks:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu