Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Mönster Mix

4/27/2010

Mönster Mix

Joku lukijoista kysyi minulta alku keväästä, että mikä on minun mielestä se tämän kevään/kesän trendi. Mietin vastaukseen jotain yksiselitteistä vastausta, jota ei tietenkää ole. Mutta vastasin "eri kuosit ja niiden yhdistely" ja niin se taitaa mennäkin. Itsekin puin pari viikkoa sitten samaan asuu pilkkua,raitaa ja eläintä. Tähän päälle vielä kukkaset, graafiset kuviot ja tribaalit niin ollaan aika mössössä.

kuvat Style.com

kuvat Elle.com
Tällä viikolla torstaina 29.4 aukeaa uusi H&M myymälä Aleksanterin kadulle ja ajattelin tässä kipeänä sängynpohjalla selailla tarjontaa. Totesin että "MÖNSTER MIX" trendiin pohjautuvia vaatekappaleita saisi napsittua uudesta festarihenkisestä mallistosta aika kivasti:

kuvat hm.com
Printtihousut saavat luvat lähteä mukaan heti kun ilmestyvät.Kaapissa niille on isotyhjä tila ollut jo tovin, toivoin kyllä kukallisia mutta tämän kuvan jälkeen mieleni muuttui, neiti Kling kantaa ne tääydellisesti:
Myös eläinkuosillinen jumpsuitti koukuttaa aika kivasti. Liukuvärjätty hame ei sinääsä vakuuta,mutta liukuvärjäys kumminkin. Tähän aiheeseen liittyen on tulossa oma postaus, joten ei mennä asioiden edelle:) Lisäksi napsin muutamia muita kivoja juttuja H&M:ltä, jotka saisivat mieluiten eksyä minunkin kaappiini:
Raitaa, se vaan toimii ja maximekkoa mulla ei olekaan ;) Eläinbikinit olisivat kiva vaihtelu mun kukkarakkauksille ja öhöm. kenkiähän ei koskaan ole liikaa? minkäs teet kun on ihanaa nyöriä, ihanalla vaalealla värillä ja tungetaan vielä kiilakorkkipohja? ANNA RAHAA MINÄ OSTAN!

Semmoista,iskikö teihin mikään? Mä käyn jo ihan tulisilla hiilillä noita printtihousuja kohtaan:D

Ajattelin muuten laittaa sivupalkkiin "coming up.." osuuden, johon laitan tulevia postausaiheita. Niitä ei toteuteltaisi järjestyksessä, mutta ne ois siellä teidän iloksi ja mun muistutukseksi. Miltäs kuulostaa? :)

xoxo
Casey

Tunnisteet: , , ,

7 kommenttia:

27/4/10 12:59 , Blogger Kata kirjoitti...

Mulle on tulossa H&M:ltä kesäkuussa juuri tuo leojumpsuit :D

printti+printti todellakin sytyttää! herkullista ja jotenkin kauheen tuoreen näköstä :)

 
27/4/10 14:26 , Blogger Janni kirjoitti...

Mä ihastuin kans ihan täysillä noihin fashion against AIDS -malliston printtihousuihin, mutta en malttanut odottaa niiden kauppoihin tulemista ja tilasin Newlookilta samantapaiset :) Muutenkin kaikki erilaiset kuosit on kyllä saanut mut valtaansa. Haha

 
27/4/10 15:47 , Blogger Casey kirjoitti...

Kata, :)se näyttää huippukivalta ainakin kuvissa. Tiedä sit mitä päällä, kun mulla noi toppiosat tuppaa olee niin pitkä että jää hassusti pussille. Mut enköhän mäkin eksy tota ainakin sovittelemaan:P

Janni, (kirjotin muuten Jani ensin:D) ehhehe.mut niin,sama täällä on tultu selailtua nettikauppojen tarjontaa mut mikää ei oo mätsänny oikee värin eikä kuosin puolesta.Kukat ois ollu huikeet,mut noi on tokaparas vaihtoehto:))niitä odotellassa!

 
27/4/10 16:08 , Anonymous Arde kirjoitti...

kaitsuu!!:P mä sovittelin noita beigei korkkareit viimeeks hesas mut mä tyhmä jätin ne ostamatta,tosin nyt niitä on tullu nettii vissii.
ps. soittele ku tulet kotkaan ja on sovitus :)

 
27/4/10 16:17 , Blogger Casey kirjoitti...

Ardeee :D, ainakin netistä noita löytyy juu. Kaupois en oo pienii kokoi nähny enää. Mut soittelen joo:)!

 
28/4/10 11:49 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Mulla on just noi biksut :) Vaikka en noista eläinkuosista oo pahemmin muuten syttyny, niin noi on kyllä ihanat. Ja toi "coming up" on musta tosi hyvä, muistaapahan mitä on luvannu ;) Jään innolla odottamaan sun postauksia.

 
28/4/10 17:36 , Blogger Casey kirjoitti...

:) mä oon katellu niitä pitkään, mutta oon odotellu jos noita yläosia saapuisi kauppoihin. Ei jaksaisi alkaa tilailemaan:/ Mutta hyvä et tykätään coming upista, multa nimittäin tursuaa ideoita tähän blogiin mutta ne unohtuu aina välillä:D

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu