Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Ideoita kehiin!

2/10/2010

Ideoita kehiin!

Noniin

Nyt kaivattaisiin ideoita, kuvalinkkeinä tai selostuksina. Sillä aion lähteä tekemään seuraavaa mekkoa itselleni ja nyt pää lyö tyhjää. Jotain spesiaali tietysti haluisin ja tää tulis semmoiseen rentoon juhlimis käyttöön, noita synttäreitäni ajatellen:)
Sen verran oon tätä työstäny et kaivoin mun loputtomasta kangaslaatikosta mielenkiintoisen matskun tai matskut:
okei joku sanoo et hyi helvetti:D mut mun mielestä toi oikeenpuoleinen matsku on ihana! kevään trendeissä on hehkutettu super sekavia kuoseja ja pastillin sävyjä niin tässä ne on yhdistelty mun makuun sopivan hillityllä tavalla. Toi tekonahka sen puoleen on tossa siksi että ajattelin jos yhdistäisi kahta materiaalia... Toinen vaihtoehto olisi käyttää jotain läpinäkyvää toisena materiaalina ja tehdä osa mekon kappaleista siitä:)

Miltäs kuulostaa? Ideoita kehiin,kiitos:)!!

xoxo
Casey

Tunnisteet: ,

8 kommenttia:

10/2/10 22:35 , Anonymous moppe kirjoitti...

pastillin sävyjä????? vai pastelli

 
11/2/10 01:59 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Niin haluisin vaan kysyä että miten espanja niinku kuvastaa sua jne?ai niin että sun siskon poikaystävä asuu espanjassa?aika kaukaa haettua.hahahahh

"Oon ottanu nimen yhdestä espanjalaisesta muotilehdestä ja halusin tän ehdottomasti olevan espanjankielellä, koska se kuvastaa mua jne. :)"

 
11/2/10 12:53 , Blogger Casey kirjoitti...

moppe, pastellin, my bad:)

Anonyymi, kerran ku tunnut tietävän mun elämän noinnoin tarkkaan niin esiinny ihmees omalla nimellä:)! mut tää liittyy aika minimisti siihen että mun sisko ja sen poikaystävä siellä asuu.Mä oon ollu espanja fani aika kauan ennen sitä:D ja repeilen nyt sun kommentille täällä ääneen:D että niin.oon opiskellu 4 vuotta kieltä,käyny siellä toistakymmentä kertaa,haluisin sinne myös itse asumaan ja opiskelemaan.lisäks koen sen kulttuurin yms tosi mun tyylisiksi oisko siinä tarpeeks perusteluita sulle?:D ja ohhoh.tsiisus nauttikaa muut harvat lukijat tästä kommentista<33
ps.oonkin ihmetelly missä kaikki negatiiviset kommentit on,hyvä että sä keksit tälläsen jutun joka varmasti saa mut itkemään verta ja laskemaan mun itsetuntoa:))

 
12/2/10 15:37 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

otitpa ittees ton anonyymin kommentin:-D oon miettiny vähä samaa et onks susta tullu iin espanjalainen temen mukana. mutta mikäs siinä jos tunnet ittes niin espanjattareksi :)

 
12/2/10 23:40 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi, ei vissiin käyny selväksi et olin aika huumoril mukana tos kommentis mut ei hätää:D mulle nyt on aika sama luuleeko joku et tunnen itseni espanjattareks yms.ja kyl tunnenki et kuuluisin sinne välil enemmän kun suomeen.mutmut toistan vielä et tää liittyy tooosi vähän siihen temeen:D:D ainoastaan siten et oon saanu sen luona majailla ja viettää aikaani siellä.varmaan kuitenki turha alkaa mitää kummallista selittelee ku koette heti et otan nää jutut itteeni:)) mua vaan kiinnostais miks ei voida esiintyä omalla nimellä jos kerran tunnetaan?:)

 
15/2/10 23:38 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

Aika rankkaa tytöt, kun pystytte ihan "TEMENÄ" teemua täällä kutsumaan. ps. ehkä se että tuntee espanjan kulttuurin omakseen, ei liity teemuun mitenkään. tsemppiä teille :) -pirjo-

 
2/3/10 23:40 , Blogger Janni kirjoitti...

Mä löysin tänää vast tän sun blogin ja tuli niiin mun kommenttiboksit välillä mieleen noista parista kommentista.. Voi luoja! Kiinnostais kovasti tietää ketä nää tällaset kommentoijat on :) miten säälittävää tulla anonyyminä heittää tollasta? Mut kiva blogi hei!

 
3/3/10 09:47 , Blogger Casey kirjoitti...

Janni, no aijjaa:D ja sit kun niistä oikeesti näkee et me tiedetään toisemme edes jotenkin.Onneks saan aina hyvät naurut!

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu