Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Loputon lista

2/09/2010

Loputon lista

otsikko viittaa ehkäpä jotenkin mun kevään ostoslistaan.Jotenkin mä inspiroidun joka päivä jostain. Toisena päivänä haluun ehdottomasti silkinkepeää kukkaistyyliä,sitten taas välillä kunnon metsuri khakia, toisaalta taas villit kuosit, kollarimuoti ja puhdas denim asu houkuttelee:) tänään ostin kaappiin yhdet supermukavat housut:) oon etsinyt niitä kapeita kolitsihousuja piiiitkään.eikä niitä vieläkään löytynyt (taino on tossa toi vyötärökaitale kolitsia)mutmutta niin eli minusta nää vaikutti superkivoilta kevähousuilta:)
Housut Zara
yhdistäisin nää varmaan joihinkin ihaniin tennareihin ja bikeriin tai wangmaiseen kollari paitaan...Ajattelin kevääksi hankkia joko kukka/raita tennarit ja teettää ne mun luokkakaverilla sillä se maalailee kenkiä ja upeesti maalaileenkin!:)

Kengistä puheen ollen löysin noi nyörikiilakorot kaapinpohjalta.kevääksi kutkuttaisi saada mustat sekä vaaleat vähän enemmän suomen ilmastoon sopivat versiot.luotankiin mun tuleviin ulkomaanreissuihin että sieltä jotain löytyy:) ajattelin nyt aluksi ihan perus risteily meininkiä todennäköisesti tallinnaan kavereiden kesken. Sillä tuppaa olemaan noi synttärit ja loma ja jotain kivaa ois tehdä! Keräilinkin tähän loppuun muutamat söpöydet bershkan sivuilta, jotka käytännössä olivat silkkaa denimiä:


Uusi farkkupaita ollut pitkään hankintalistalla (mikä ei olisi), mutta toi hihaton paita näyttää kans huikeen hauskalta...äshh.piti kyllä säästää rahoja sitä isompaa reissua varten.

xoxo
Kaisa siks jotta kaikki täällä tietäis etten yritä olla / ole mikään ulkomaalaistaustainen:DDDD
just kidddding
Casey

ps.mun vihreä takki on edelleen ompelupöydällä sillä oon tällähetkellä valvonu 38 tuntia putkeen:D tein mallistoa ympärivuorokauden ja aamusuihkun kautta kriitiikkiin.huh.onneks se on ohi (ja tänään saatiin uusi työ:))) mutta eiköhän se pian valmistu!
ps.sisko tiedän että luet ja en jaksa soittaa,mutta tiesitkö ettei sun lahjakorttis käy siellä:D

Tunnisteet: , , , ,

2 kommenttia:

10/3/10 15:30 , Anonymous Anonyymi kirjoitti...

mikä on noitten ihanien zaran housujen hinta ?:)

 
10/3/10 16:02 , Blogger Casey kirjoitti...

Anonyymi,oisko ollu 24,90 tai 29,90:)

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu