Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

Regalos para mí!

2/11/2010

Regalos para mí!

Näin,tänään oon jopa saanut ommeltua mun kirpparitakin kasaa,harmikseni huomasin että vuorissa on pikku reikä mutta paikkailen sen pian:) oon ite tyytyväinen tähän euron kevättakkiini:
napsin siitä ehkä turhan paljon pituutta,se ois saanu jäädä pitemmäksi mutta kelpaa näinkin:)
Mitäs mieltä ootte?
Tänään oon metsästäny siskolle synttärilahjaa, ja jopa löytänytkin. Lisäksi ostin itselleni lahjoja:D Hyödynsin h&m.n 20% tarjousta yhdistettynä mun omaan tarjouslipukkeeseen ja ostin muutamat sormukset:
Lisäksi vähän lukemista
Tänään kärsin pienoista vaate,tukka,kaikki menee päin hitto kriisiä ja asu näytti iloisella naamalla tältä:
Noh ehkä huomenna paremmin,tai sit itken kotona uutta ikääni:D toivottavasti saan jonkun positiivisen synttäriaamiaisen:)

xoxo
Casey

Tunnisteet: , ,

2 kommenttia:

12/2/10 20:35 , Anonymous lotti kirjoitti...

sulla on kiva blogi :)

 
12/2/10 23:45 , Blogger Casey kirjoitti...

lotti, kiitos:))

 

Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]

<< Etusivu